יום רביעי, 1 בפברואר 2017

לוחות PVC


כמה דברים שעליכם לדעת בטרם השימוש בחומר ה-PVC
חומר ה-PVC הינו חומר בעל תכונות רבות. הוא מגיע כחומר שקוף או אטום, דחוס או מוקצף, חלק או גלי. רמות הגימור, הצפיפות, המראה וסוגי החומר השונים מאפשרים שימוש ב-PVC בשלל תחומים, בתי חרושת ובתי עיצוב כאחד. במאמר הבא נפרט על הסוגים השונים של לוחות PVC והמקומות בהם תיתקלו בכל סוג וסוג. אין הדבר אומר שהלוחות מצויים רק בתעשייה המסוימת, אלא רק כי הם נמצאים בה בשימוש תכוף יותר משאר התעשיות העושות בהם שימוש. תכונות החומר השונות יעזרו לכם להחליט איזה מתתי הסוגים של החומר מתאים בצורה הטובה יותר לייעודו. 

סוגי לוחות ה-PVC השונים
  • PVC שקוף: לוחות PVC שקופים, או בשמו של החומר – פלקיר, מיועדים לשימושים בהם נדרש חומר שקוף. לוחות PVC שקופים יעילים לבניית מבנים שקופים, זיגוג חלונות ושימוש בתעשיית הפרסום ושלטי החוצות.
  • PVC דחוס: לוחות PVC דחוסים, המכונים בעגה המקצועית לוחות פאלופאק, משמשים בעיקר לציפוי מארזים. רמת גימור החומר במקרה אלו הינה דחוסה יותר, הצבע עכור יותר והעמידות רבה יותר מלוח PVC שקוף.
  • PVC מוקצף: לוחות PVC מוקצפים, המכונים גם לוחות פלייט, נמצאים בשימוש תדיר בענף הדפוס וענף הפרסום. הלוחות מגיעים בשלל צבעים, הם קלי משקל ונוחים לעיבוד. ניתן להשתמש בהם גם במתקני תצוגה קלים ודוכנים ניידים.
  • PVC   גלי: לוחות PVC גליים, המכונים גם לוחות פלרוף, משמשים בעיקר לקירוי של מבנים בתעשייה, המפעלים והחקלאות.
חומר ה-PVC הינו חומר נוח ויעיל לשימושים רבים
חומר ה-PVC נמצא בשימוש תדיר במגוון רחב של תחומים. במידה והינכם אנשי תעשייה, בעלי בית דפוס או משרד פרסום, בנאים וחקלאים, היינו ממליצים על שימוש בלוחות PVC המתאימים לתחום העיסוק שלכם. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה