יום שישי, 24 בפברואר 2017

קורס GMAT מומלץ



קורס פרונטלי או קורס בלימוד עצמי?
לפני שתחליטו על קורס GMAT מומלץ מרשת האינטרנט או מהמלצות של חברים, תחשבו על עצמכם. האם אתם טיפוסים שחייבים מסגרת של כיתה כדי ללמוד או האם אתם מסוגלים להתיישב בחדר שלכם אחרי יום עבודה או בבוקר וללמוד לבד. אמנם קורס פרונטלי הוא הקורס הנפוץ ורבים מהתלמידים מעדיפים לגשת למבחן לאחר שעברו קורס שכולל מפגשים כמה פעמים בשבוע אך וקורס GMAT בלימוד עצמי יכול להיות פתרון נהדר למי שמחפש גמישות. זה לא רע ללמוד מהבית ולא להיות תלוי במזג אוויר או בתחבורה ציבורית. ישנם אנשים עובדים שלא יכולים להתחייב למפגשים מסוימים ולכן יעדיפו ללמוד לבדם אל מול המחשב ועם הספרים.




תרגולים ללא הגבלה
אם אתם רוצים הצלחה רבה ככל שניתן במבחן הGMAT, כדאי שתפנימו את העובדה שאתם חייבים לתרגל עד שנגמר לכם הכוח. גם אם סיימתם את התרגולים שניתנו לכם בקורס, תרגלו עוד ועוד כל עוד יש לכם זמן. הדבר ישתלם לכם בהמשך, קורס GMAT מומלץ הוא קורס שמאפשר לכם לתרגל בלי הגבלה. הסיטואציה בה נגמרים לכם התרגולים נשמעת לכם מוזרה ובדיונית אך תתפלאו לשמוע שיש אנשים מאוד חרוצים ש'נתקעים' ללא חומר לימוד נוסף או חומר לתרגול וחשוב לוודא את הדברים הללו לפני ההתחייבות לקורס והתשלום.

המלצות מחברים ומכרים
תשאלו את החברים שלכם היכן הם עברו את הקורס לפני המבחן. תבקשו מאח שלכם את הטלפון של החבר הרחוק שלו שעשה את מבחן הGMAT שירים אליכם טלפון ויספר לכם איזה קורס GMAT מומלץ ללמידה עצמית ואיזה קורס מומחה בלימודים פרונטליים. בסופו של דבר ההמלצות הן אלה שקובעות ולא כדאי להסתפק בהמלצות באינטרנט אלא נסו לקבל חוויה אישית ומעמיקה ממישהו שכבר עבר קורס בחברה מסוימת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה