יום שישי, 24 בפברואר 2017

טיול בפירנאים - טיול שמשלב הכול



טיול בפירנאים משלב הכול: הוא משלב רומנטיקה, שכן מדובר על אחד המקומות היפהפיים שיש לאירופה להציע. הוא כולל גם הרפתקנות ומסלולי הליכה למי שאוהב להרוויח בזיעת אפו את הנופים המדהימים שהוא רואה, הוא גם מתאים לאנשים שאוהבים טבע אך לא מסוגלים לבצע פעילות מאומצת, שיוכלו לבחור טיול ג'יפים מאתגר או תצפיות לתמונות שיהוו זיכרון מתוק. טיול בפירנאים נמצא גם ממש קרוב אלינו באירופה הקרובה, בין צרפת וספרד, שתיים מהמדינות המתויירות ביותר בעולם.




טבע יפהפה כמו בבריאה
הטבע בפירנאים ללא ספק ישאיר אתכם פעורי פה. מדובר על אחד מרכסי ההרים המרשימים ביותר בעולם, ולא סתם טיול בפירנאים הוא טיול חובה לכל אחד לפחות פעם בחיים. ההרים, שמתנשאים עד לגובה של 3400 מטרים וחוצצים את הגבולות של צרפת וספרד, מהווים מוקד תיירות מכל העולם ולא רק מאירופה. טיול בפירנאים מספק שלל אטרקציות מכול הסוגים. מקומות היסטוריים עם אתרי מורשת שיספרו לכם את הסיפור היפה של המקום, לא פחות יפה מהטבע. תוכלו ליהנות מאטרקציות רבות כמו אומגות, רפטינג ותצפיות משוגעות. בפירנאים ניתן לבקר בכפרים רבים ששוכנים באוזר. הכפרים ייתנו לכם הצצה לחיים כפריים, ממש כמו בספרים, בהם הנהר והירוק שמסביב מבססים את החיים עצמם. אל תוותרו על חוויות כאלו גם אם הם ביקורים קצרים במקומות עם תיירים רבים שלא נראים לכם אותנטיים במיוחד.

תגיעו עם ציוד בהתאם
חוויה של טיול בפירנאים יכולה להיהרס אם לא מתכוננים היטב מראש. נעלי שטח, ביגוד מתאים שכולל ביגוד טרמי ללילות קרים וחולצות מנדפות זיעה לשמש של הצהריים, כובע ותרמיל מתאים לסוג הטיול הם רק חלק מהדברים שתצטרכו לקחת בחשבון לפני טיול מסוג זה. במידה וחסר לכם ציוד מסוים, השאילו מחבר או בן משפחה כדי להיות ערוכים לכל מצב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה