יום שישי, 24 בפברואר 2017

מהו ממיר קטליטי?



ממיר קטליטי או אחד הרכיבים הכי חשובים בכל רכב כיום. מדובר על רכיב שמונע זיהום אוויר שנפלט מהרכב שלכם. כל רכב, כידוע, פולט כמויות אדירות של גזים וחומרים רעילים לאוויר, שבסופו של דבר אנחנו והילדים שלנו נושמים כל הזמן. החומרים הרעילים האלה עוד יישארו אתנו שנים רבות. הם עלולים לגרום למחלות בעייתיות מאוד בדרכי הנשימה, אצל כל אחד מאתנו. על כן, לזהם את האוויר זה ממש כמו לירוק לבאר ממנה אנחנו שותים. בדיוק בגלל זה חשוב לצמצם את זיהום האוויר שנפלט מהרכב. האמת שממיר קטליטי הוא רכיב שמצוין במלחמה נגד זיהום האוויר, והוא מפחית את זיהום האוויר פי 10! מעבר לכך – רכב שמזהם פחות דורש תשלום מיסים מופחת. על כן, הוא מאפשר לכם גם לחסוך, והרבה, כאשר קונים רכב חדש. 




מהו ממיר קטליטי רועש?
כל אדם שמגדיר את עצמו כאחד שמבין ברכבים חייב לדעת מהו ממיר קטליטי רועש. זאת מכיוון שמדובר על תקלה רצינית ברכב, שעלולה לגרום בהמשך לפגיעה משמעותית מאוד בו, שתהיה לו בטיחותית ולא נעימה עבורנו בכיס כאשר נתקן אותה. ממיר קטליטי רועש יכול להיגרם על ידי מגע של מתכת אחת בשנייה. הרעש יבקע מהחלק התחתון של הרכב. זה יכול לקרות בגלל התפרקות של הממיר, פגימה כלשהי במערכת ההזרקה, ולעיתים אפילו פשיעה פיזית בממיר עצמו.

מהו ממיר קטליטי סתום?
חשוב מאוד לדעת מהו ממיר קטליטי סתום, ואיך אפשר לזהות אותו. לעיתים ממיר קטליטי מתחיל להתפרק, עם הזמן לאורך השימוש ברכב. הבעיה שחתיכות ממנו עלולות להגיע לאגזוז ולסתום אותו. זה עלול להיות מאוד מסוכן בעבור הנושעים, וגם עלול לגרום לכושר הסחיבה של הרכב להינזק משמעותית – הרכב לא יצליח להגיע ל-50 קמ"ש!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה