יום חמישי, 2 בפברואר 2017

חדר שינה מעוצב - עיצוב מושלם לחדר שינה



חדר שינה מעוצב הוא המפתח לחדר רגוע, באווירה נינוחה בסוף היום, החדר חשוב מאוד כדי ליצור אווירת שינה איכותית ורגועה אשר משפיעה על כל דבר במהלך היום, המצב רוח, רמת התפקוד והערנות והביצועים שלנו בעבודה והלימודים. אז איך הופכים את החדר לחדר בו אכן נרצה לישון ולהתעורר. בעזרת כמה קווים כלכליים תוכלו ליהנות מחדר שיהיה מותאם לכם אישית ועדיין ישמור על אווירה נכונה.

חשיבות התאורה ומיקום המיטה
חשוב שהחדר יהיה בעל תאורה רגועה, אך גם מואר מספיק בשביל שעות הבוקר ולא יצור תחושת מחנק, לכן רק מנורת תקרה סטנדרטית לא מספיקה פעמים רבות. ישנה אפשרות לפזר מנורות מותקנות קטנות בחדר אשר ניתן לשלוט עליהן ועל רמת חוזקתן, פתרון פשוט יותר וזול הוא כמובן מנורת הלילה, אשר אנחנו מכבים ממש שנייה לפני שהולכים לישון, כמובן גם לתאורה הטבעית חשיבות רבה, השתדלו שבחדר השינה יהיה חלון גדול, שתוכלו לשלוט על כמות האור הנכנסת לחדר בעזרת תריסים או ווילונות. חדר שינה מעוצב הוא כמובן גם מיקום הרהיטים כאשר החדר החשוב ביותר במקרה זה, היא כמובן המיטה. רצוי שהמיטה תהיה ממוקמת במרכז החדר ולא מול הדלת אלה באלכסון, אליה. הכי טוב למקם את המיטה מתחת לחלון אם ישנה אפשרות. 



עיצובים ייחודיים
אף על פי שאותו חדר שינה מעוצב הוא חדר בו ניתן לעשות טעויות בקלות בבחירת צבעים לא נכונים ורבים בגלל זה מעדיפים לשמור על מראה נקי וקלאסי תמיד תוכלו לשלב את עיצובים מיוחדים  בתוך חדר שינה מעוצב. לדוגמא ווילונות מצוירים, מראות בצורות גאומטריות ייחודיות, תמונות קיר בטוב טעם, ושנדלרים יחודיים. כמובן גם מצעים וכריות נוי יכולים להיות פרטי עיצוב.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה