יום שישי, 24 בפברואר 2017

בריכות שחייה ביתיות בהתאמה אישית



בריכות שחייה ביתיות הן כבר מזמן לא עניין לעשירים בלבד: במחירים של כמה מאות שקלים בודדים תוכלו לרכוש את הבריכה החלומית שלכם שתהיה לכם כפינה רגועה, שלווה וקרירה בימי הקיץ החמים. אך מי שרוצה ללכת עם החלום עד הסוף או שוקל את הרכישה בגלל גודל החצר שלו, וכל להזמין בריכה בהזמנה אישית. כשאתם מזמינים בריכות שחייה ביתיות אתם חיים את החלום ונהנים מהיצירה שלכם עצמכם בכל שבת בבוקר או בכל יום שרק תרצו. לא כל בריכה יכולה להיות מותאמת אישית וזה תלוי בסוג הבריכה בה אתם מעוניינים ולכן חשוב להבין אלו סוגים עומדים בפנינו.




בריכה עילית או תחתית
בריכות שחייה ביתיות מתחלקות לשני סוגים ראשיים: הסוג הראשון והנפוץ יותר הוא הבריכה העילית. בריכה עילית היא בריכה ביתית שאין צורך בחפירה או הטמנה מיוחדת ופשוט מניחים אותה על החצר על משטח ישר ושטוח. זוהי הבריכה הכי שימושית והכי פשוטה וקלה להזמנה והתקנה ומי שרוצה לעדן את המראה יכול להקיף אותה בשטח מוגבה שעשוי מעץ או מפלסטיק כך ניתן גם לשלב מדרגות. הבריכה השנייה היא הבריכה האיכותית יותר והעמידה יותר אך כמובן היקרה יותר, זוהי הבריכה התחתית, השקועה. בריכה זו דורשת חפירה והיא מורכבת מבטון וממרצפות. ממש כמו בבריכה הציבורית או בקאנטרי הקרוב לביתכם, תהיה לכם בריכה אישית ממש כמו בסרטים.

בריכה עילית מבטון
גם בריכה מבטון ניתן להניח בחצר בתור בריכה עילית וגם היא עולה יותר אך עמידה יותר כאשר ההבדל בינה לבין בריכות פלסטיק הם הנראות והעמידות. בריכות שחייה ביתיות מבטון ייראו קצת כמו מפלצות בגינה ולכן הכרחי לעטוף אותה ולהקיף אותן ברמפה כלשהי או לפחות להניח סולם שיקל על הכניסה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה