יום שישי, 24 בפברואר 2017

חדרי שינה מעוצבים



זמן להשקיע
אם יש מקום שצריך להשקיע בו, זהו חדר השינה שלכם. כולנו רוצים חדרי שינה מעוצבים אך נכנעים לבינוניות ורק מחפשים מקום נורמלי להניח בו את הראש. למה חשוב שהחדר ייראה מיליון דולר? ככה תלכו לישון בכל לילה והכי חשוב, תקומו בכול בוקר עם חיוך. חדר שינה הוא המקום הפרטי שלנו ותנסו לתת לו אווירה אישית ומיוחדת תוך שילוב תמונות ואביזרים מגניבים וכמובן ריהוט מתאים. אם יש דבר שצריך להשקיע בו זה ההיכל הפרטי שלנו שבו אנו עוצמים את העיניים ליום הבא.

חדרי שינה מעוצבים מחומרים איכותיים
אמנם היופי שבפריטים שנוסיף לחדר השינה יקבעו את הנראות אך מה שווים פריטים מיוחדים אם הם ייהרסו לאחר זמן מה? כשמדברים על מיטה, ארון ואפילו נברשות לתאורה, חשוב לבחור פריטים ממקומות אמינים כדי שלא יאכזבו אותנו כעבור שנה או שנתיים. למשל, חדרי שינה מעוצבים מהמובחרים ביותר יכולים להבריח אותנו מהחדר אם נבחר מזרון בעייתי. מה שווה כל היופי של החדר אם בסוף לא נוח לנו לישון? כנ"ל לגבי טלוויזיה, שאמנם יכולה להיראות מרשימה אך חווית הצפייה מרשימה קצת פחות. ארון חורק, פרקט תקול שעושה רעשים חזקים עם כל דריכה ושידה שנשרטת בקלות רק מתחילים את הרשימה.




תשאירו את העבודה למעצב
אם אתם מרגישים שאתם הולכים לאיבוד בין כל הרעיונות שלכם ואתם מרגישים לא שלמים עם הבחירות, כדאי שתפנו למעצב פנים. חדרי שינה מעוצבים הם חלק מעבודת הקודש שהמעצב מתאים לכל בית וכמובן מתחשב בדרישות של הלקוחות, וכך נוצר איזון מושלם בין מה שאנחנו רוצים לבין ההוצאה לפועל בצורה פרקטית. מעצב יחשוף אתכם לחדרי שינה מעוצבים שלא פגשתם לפני כן ויחד איתו תוכלו להגיע לבחירה הכי כדאית עבורכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה