יום חמישי, 2 בפברואר 2017

מבחן GRE


אם תהיתם מהו הצעד הראשון לקבלה ללימודים במוסדות אקדמאים מתקדמים בארץ ובעיקר בעולם, תנאי הכרחי לקבלה ללימודים מהסוג הזה הוא ציון מבחן GRE.

מהו מבחן GRE
מבחן GRE או Graduate Record Examination הינו מבחן ממיין וציונו הינו גורם מכריע בקבלה ללימודים אקדמאיים מתקדמים בעיקר במוסדות לימודים גבוהיים בארצות כמו ארה"ב וקנדה אך גם בישראל. מבחן זה הינו מבחן בין לאומי בשפה האנגלית. המבחן מחולק לשלושה חלקים עיקריים בדומה לבחינה הפסיכומטרית. חלק כמותי המזכיר באופיו את המבחן הפסיכומטרי, חלק מילולי וחלק בנושא כתיבה, למבחן ניתן לגשת גם בישראל. המבחן נכתב על ידי המרכז הארצי לבחינות והערכה של ארה"ב, ועלות הבחינה הינה 160$. מטרת המבחן היא מיון הנבחנים וניבוי הצלחה בתארים מתקדמים בעולם. אל המבחן מומלץ לגשת לאחר למידה מעמיקה אך ניתן לגשת גם בלי ללמוד. מבחן זה הוא מבחן מסוג אדפטיבי כלומר רמת השאלות נקבעות לפי תשובות נכונות בשאלות קודמות משמעות זה שהמבחן מסודר ברמה עולה של קושי.




כיצד ניגשים לבחינה
מבחן GRE הינו מבחן חשוב וגורלילמי שרוצה להתקבל ללימודים אקדמאים מתקדמים במוסדות הלימודים השונות בעולם ובארץ. למבחן זה יש להרשם באמצעות האינטרנט וניתן לגשת אליו עד 5 פעמים בשנה. ההפרש המינימלי להרשמה בין בחינה לבחינה הוא חודש. על מנת להרשם למבחן עליכם לשלם והמבחן עצמו מתקיים בתל אביב. ישנם קורסים רבים המציעים הכנה למבחני ה-GRE, בעזרת הכנה נכונה וליווי מקצועי תוכלו להפיק את המקסימום ולהגיע לתוצאה מירבית וגבוהה במבחן זה. ניתן גם לתרגל לקראת מועד הבחינה באמצעות בחינות מהסוג הזה שנעשו בעבר וכיום נמצאות באינטרנט או בחינות לדוגמא שגם אותם תוכלו למצוא ברחבי הרשת, ציון טוב במבחן זה יכול להגדיל את הסיכויים להתקבל למוסדות לימודים בעולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה