יום שני, 30 בינואר 2017

למידה נכונה למבחן בעזרת קורס GMAT



מבחן ה-gmat מהווה תנאי לקבלה למספר מוסדות לימוד, ואין זה מפליא כי אנשים רבים בוחרים בדרכי ההכנה הרבות שקיימות. בין אם זה קורס gmat בלימוד עצמי או קורס gmat בכיתה עם תלמידים נוספים, נדיר למצוא תלמידים אשר לומדים בצורה עצמאית לגמרי למבחן זה.
למידה נכונה בקורס gmat בלימוד עצמי עשויה להביא להישגים לא מבוטלים במבחן עצמו, וקיימים מספר טיפים מרכזיים:

למידה בסביבה שקטה – למידה ללא רעשים חשובה בהתמקדות של התלמיד בחומר, ומייעלת את אפקטיביות הלמידה.

למידה לבד או בקבוצות – שיטת לימוד זו מותאמת לפי העדפתו של התלמיד. ישנם תלמידים אשר אינם מסוגלים ללמוד בצורה יעילה עם אחרים, וחייבים את השקט שלהם ואת זמני הלמידה המתאימים להם. תלמידים אלה יבחרו לרוב בהרשמה אל קורס gmat בלימוד עצמי על מנת להתאים את תהליך הלמידה לסגנונם האישי. תלמידים אחרים יעדיפו ללמוד בקבוצות, לצרכי תרגול ולצרכי שמירה על תבנית למידה, ולרוב יעדיפו לקחת קורסים בכיתות מלאות.



לקיחת הפסקות בלימודים – קיימים מצבים רבים בהם תלמידים "שוכחים" לקחת הפסקות ולומדים ללא הפסקה. מצב זה אינו אופטימלי וטומן מספר סיכונים: ראשית, בשלב מסוים יורדת רמת הריכוז של התלמיד ואפקטיביות הלמידה צונחת. שנית, אי-לקיחת הפסקות כוללת גם תזונה לא נכונה ושתייה לא מספיקה, דברים אשר עשויים להשפיע באופן כללי על מצבו הגופני של התלמיד. בנוסף, בידודו של התלמיד ממשפחתו ומחבריו, עשוי להוביל למפח נפש כבד.

ביצוע פעילות גופנית – על אף העובדה ש במהלך קורס gmat בלימוד עצמי נחשב לאינטנסיבי, מומלץ לשלב פעילות גופנית במהלך הלמידה. פעילות גופנית חשובה מאוד לא רק בכך שהיא מאפשרת שחרור לחצים בגוף, אלא גם משפיעה בצורה פיזיולוגית על המוח ומאפשרת קבלת ואחסון מידע רב יותר. כמו כן, הפעילות תורמת לתחושה כללית חיובית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה