יום שני, 30 בינואר 2017

מבחן GRE



מבחן GRE יאפשר לכם להגשים את חלומכם ולהירשם לתואר מתקדם בארה"ב  
אחת מדרישות הסף כדי להתקבל ללימודים אקדמיים בארצות הברית הנה הצגת ציון במבחן GRE. מדובר במבחן אשר מזכיר את הבחינה הפסיכומטרית הנהוגה בארץ, ומטרתו להעריך את כישורי החשיבה ויכולות הלמידה של מי שמבקשים להתקבל לאותו מוסד. מבחן GRE דרוש למי שמבקשים להתקבל לתואר שני או ללימודי דוקטורט בחו"ל. כדאי לברר מראש מהו הציון הדרוש לכם לצורך קבלה אל התואר והמוסד בו אתם מעוניינים ללמוד, כדי לדעת מראש מהו היעד אליו אתם מכוונים.

מבחן ה-GRE בוחן גם יכולות מילוליות וגם יכולות מתמטיות
מבחן GRE נועד לאפשר למוסדות האקדמיים לסנן את המועמדים המוכשרים ביותר, ולכן הוא מנסה להעריך מספר תחומי חשיבה שמנבאים הצלחה אקדמית. כך, המבחן כולל גם פרק כמותי ובו תכני חשבון, גיאומטריה ולוגיקה בסיסיים. פרק זה מזכיר את הפרק הכמותי בבחינה הפסיכומטרית, כך שאם צלחתם אותו אין סיבה מיוחדת לחשוש ממנו. הפרק ממנו חוששים מרבית הישראלית הנו דווקא הפרק המילולי, אשר נועד לבחון בעיקר את אוצר המילים שלכם באנגלית ברמה גבוהה ביותר. מלבד שאלות סגורות קיים גם חלק של הבעת דעה בכתב אשר בוחן את כושר הניסוח ויכולות החשיבה שלכם.    




קורס הכנה למבחן ה-GRE יגדיל את הסיכויים כי תקבלו ציון גבוה במיוחד
כיוון שמדובר במבחן בעל השלכות קריטיות על העתיד שלכם, מומלץ להשקיע זמן ומחשבה בהכנה ראויה לקראתו. הרשמה לקורס הכנה לקראת מבחן GRE מבטיחה כי תגדילו את הסיכויים לקבלת ציון גבוה במיוחד. מורי הקורס מקפידים לעבור על כלל התכנים הנדרשים לטובת הצלחה במבחן, שמים דגש על עבודה בתנאי לחץ וקוצר זמן, וכן מאפשרים לכם לתרגל את התכנים בהם אתם הכי זקוקים לחיזוק ולתגבור. מדובר בהשקעה כספית משתלמת בהחלט, שכן היא מפחיתה את הסיכויים שתאלצו לגשת למבחן בשנית. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה