יום שני, 30 בינואר 2017

חדרי שינה מעוצבים לפי טעמכם האישי



חדר שינה מעוצב נכון
חדר שינה הוא לא  רק חדר אשר חשוב לעצב אותו בצורה יפה, יוקרתית או כפרית. מדובר לא רק על סגנון על החדר אשר משפיע על השינה שלכם ובכך בעצם על מהלך היום. חדרי שינה מעוצבים הם החדרים האינטימיים ביותר בבית בהם אתם ובני הזוג שלכם יכולים ליהנות מעיצוב אשר מתאים עבורכם באופן מושלם, כאשר בעזרת פתרונות פשוטים תוכלו להפוך את חדר השינה לחדר מלכותי גם אם מדובר בחדר פשוט למדי.

צבעים, אור, ורוך
חדרי שינה מעוצבים חשוב שיהיו מעוצבים כך שיהפכו את השינה שלכם לרגועה ורציפה אך מצד שני חשוב שתצליחו לקום בקלות מהמיטה בבוקר. אז איך למעשה משרים אווירה של שינה אך לא כבדה מדי, קודם כל הקפידו על צבעים רכים ונעימים גם אם כתום הוא הצבע האהוב ביותר עליכם עדיף לא לעצב את חדר השינה בו, גם אדום וצהוב בוהק אשר נחשבים למעוררים במיוחד. כמובן שאם תרצו באלגנטיות תוכלו לשלב כל צבע אך צריך לעשות את זה בחוכמה כאשר הצבעים השולטים בחדר יהיו רכים ונעימים. הקפידו שלמרות שמדובר בחדר שינה יהיה לכם חלון ופתח אור, כך שהחדר לא יהיה חשוך תמיד, בעזרת תריסים ווילונות תוכלו לשלוט על כמות האור הנכנסת לחדר. אם החלל קטן חשוך הגדילו אותו בעזרת מראות אשר גם מכפילות אור וגם מגדילות את החלל. 




קל לעיצוב
אם אתם חובבי שינויים  כאשראתם בוחרים חדרי שינה מעוצבים, בחרו את עיצוב כך שיהיה בסיסי יחסית כמובן עם רהיטים איכותיים, כך תוכלו לשנות את מראה החדר בקלות עם מצעים בצבעים שונים, כריות נוי ווילונות. מבלי לעצב כל פעם את החדר מחדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה