יום ראשון, 29 בינואר 2017

שרשרת ענברים לתינוק



הורים לתינוקות יודעים עד כמה קשה להתמודד עם השלב של בקיעת שיניים ראשונות. מיד אחרי תקופת הגזים וכאבי הבטן, הפעוטות מוצאים את עצמם עם שעות רבות ללא שינה ועם בכי חסר מעצורים. עם זאת, כיום קיימים כבר פתרונות טבעיים שגם מוכיחים את עצמם. שרשרת ענברים לתינוק היא דוגמא מצוינת לפתרון מן הסוג הזה וכדאי לנצל את היתרונות שלה.
ראשית, חשוב להקדים ולומר שהשרשרת בטוחה לחלוטין גם עבור תינוקות קטנים במיוחד. גיל הופעת השיניים מצוין בדרך כלל ב-4 חודשים, אך אין שום סיבה לחשוש מפני השימוש בשרשרת ענברים. כל אבן שחרוזה בתוך השרשרת נקשרת בנפרד ולכן אין סכנת חנק או בליעה גם אם השרשרת נקרעת. זהו אספקט חשוב בהצלחה של שרשרת ענברים לתינוק וחלק בלתי נפרד מהיתרונות שלה.

שנית, שרשרת ענבריםלתינוק לא מקלה רק על כאבי השיניים. היא מסייעת להתמודדות עם כאבים ותופעות לוואי כמו חום, בכי וכאבים. בעזרת השרשרת ניתן להגיע למצב שבו השיניים יבקעו בקלות וללא עוגמת נפש עבור כל המעורבים. היכולות האלו של שרשרת ענברים לתינוק הופכות את הרכישה להשקעה משתלמת.

הערך הבריאותי של שרשרת ענברים

שרשרת ענברים לאמיועדת רק להתמודדות עם כאבי שיניים של תינוקות. היא עוזרת להתמודד עם קוליק וכאבי בטן, מקלה על התמודדות יום יומית עם דלקות ומסייעת להתגבר על תסמינים אחרים שנפוצים בקרב תינוקות. השרשרת עמידה לאורך שנים והיא לא דורשת שום סוג של תחזוקה, מאמץ או הוצאה כספית על מנת להמשיך ולהיות יעילה.

הערך הבריאותי של שרשרת ענברים יכול להיות רלוונטי גם עבור הורים ומבוגרים. היום כבר ברור שמדובר באבן שמסייעת בריפוי הדם, מטפל בשלפוחיות ומטהרת את הגוף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה