יום שני, 30 בינואר 2017

מתקשרת בטלפון



הדרכה רוחנית היא דבר שהפך להיות מאוד פופולרי בנים האחרונות. מדובר על פגישות עם מתקשרות או מתקשרים, שיכולים להתחבר לעולמות גבוהים הרבה מעבר לעולם הגשמי, ולהבין לאיזה כיוון הולכים החיים שלנו, של כל אדם ואדם. אבל, לעיתים מדובר על אנשים עסוקים, לעיתים אנשי עסקים שנמצאים כל הזמן בפגישות חשובות, ואין להם זמן להגיע לפגישה בצורה קבועה. בדיוק בעבור אנשים כאלה, יש כיום שירות חדש – תקשור בטלפון. מתקשרת בטלפון יכולה לעשות בדיוק את אותה עבודה של מתקשרת רגילה בפגישה פנים מול פנים, ולפעמים היא אפילו יותר מומלצת מאשר מתקשרת שפוגשים אותה פנים אל פנים. מדובר, בסופו של דבר, על הקול הפנימי שלכם, אם כי יש גם יתרונות שקשורים לכל אדם בצורה אובייקטיבית, כאשר מדברים על שיחה טלפונית ולא פנים אל פנים.

האם זה לא נותן מפתח להתחזות?
הרבה מאתנו לא מרגישים בטוחים לקבוע שיחת תקשור טלפונית עם מתקשרת, משום שהם חוששים ששיחה טלפונית היא פתח למתקשרים מתחזים לעבוד עלינו ביתר קלות. הרגש הזה ברור, אבל למען האמת הוא לא מדויק בכלל. מתקשרת שנפגשים אליה פנים אל פנים עלולה להיות מתחזה בקלות רבה יותר. אותן מתקשרות עלולות להשתמש באחיזת עיניים, בכל מיני אפקטים ועזרים, שלעיתים התפקיד שלהם הוא לבלבל או להסיח את דעתו של הלקוח מכך שמדובר על מתחזה שלא באמת מתקשרת. די ברור כי מתקשרת בטלפון לא יכולה לעשו דברים כאלה.




החשיבו של שיחה חוזרת
לעיתים קרובות אחרי פגישות אינטנסיביות עם מתקשרת, קשה להבין מיד מה התחולל בפגישה, והשאלות ואי ההבנות מתעוררות יום או יומיים אחרי התקשור. על כן, מתקשרת בטלפון היא טובה במיוחד – מאפשרת לכם לשאול שאלות בשיחה טלפונית חוזרת אחרי התקשור הראשוני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה