יום חמישי, 29 בדצמבר 2016

לוחמת סייבר



יש כמה קריטריונים שבאמצעותם ניתן להשוות בין אנשי מקצוע בתחום של לוחמת סייבר. קודם כל, מדובר על תחום דינאמי שבו מאוד חשוב להגיב בזמן אמת לאיומים הקיימים. זו הסיבה בגללה רצוי לתת עדיפות לאדם שמציע את שירותיו באותו אזור מגורים. כך ניתן לחסוך זמן והוצאות ולהבטיח זמינות מלאה מסביב לשעון.

אפשר לקבל מידע על אנשי מקצוע בתחום של לוחמת סייבר בחלוקה לאזור תל אביב והמרכז, השפלה, השרון, חיפה והקריות, ירושלים, הצפון והדרום. זו חלוקה גסה של אזורי מתן שירות והיא מהווה את הבסיס לבחירת נותני שירות  מעולים.

שנית, כדאי לבחור איש מקצוע בתחום של לוחמת סייבר לפי ניסיון העבר שלו. ניסיון הוא חלק משמעותי מהשירות שניתן על ידי אנשי מקצוע בתחום הסייבר. רק בעזרת הניסיון ניתן לזהות בשלב מוקדם את אופי האיום, להפעיל את אמצעי ההגנה הנכונים ולמנוע נזקים בלתי הפיכים לתשתית, לרשת או למחשבים. בתחום הסייבר אין מקום לפשרות והניסיון הוא חלק קריטי בהצלחה.


מאיפה מקבלים המלצות על אנשי מקצוע בתחום של לוחמת סייבר?

התחום של לוחמתסייבר נמצא בכותרות בשנים האחרונות בגלל התלות ברשת האינטרנט. כולנו מבצעים יותר ויותר פעולות מקוונות, וכך אנחנו חושפים את עצמנו לאיומים מסוימים. מצד שני, אפשר לנצל את המצב הזה גם כדי לקבל המלצות על אנשי מקצוע בתחום של לוחמת סייבר. כמעט לכל אחד מאתנו יש קרוב משפחה, חבר או קולגה שיכול להמליץ על חברה שמתמחה בלוחמת סייבר ומציעה את שירותיה עבור קהל הלקוחות.

המלצה היא דרך מצוינת לבחור שירות. בנוסף, בנוגע ללוחמת סייבר יש להמלצה ערך מיוחד כי היא עוזרת לזהות אנשי מקצוע אמינים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה