יום שבת, 10 בדצמבר 2016

עו"ד חברות



עו"ד חברות עוסק בעיקר בכל מה שנוגע לדיני תאגידים. דינים אלו הם חלק מהמשפט האזרחי אך הם מתייחסים למעמדם המשפטי של סוגי תאגידים שונים. בעזרת שירותיו המקצועיים של עו"ד חברות ניתן לברר לגבי זכויות וחובות של תאגיד, מתאגדים קיימים או חדשים ונושאי משרה. בנוסף, עורך הדין נדרש להכיר היטב את האופן שבו מגדיר החוק את התאגיד ולפעול על פי התקנות כדי לייצג את האינטרסים של הלקוח.
החוק בישראל מתייחס לתאגיד בתור גוף מאוגד שהוא ישות משפטית עצמאית. המשמעות היא שמדובר על ישות נפרדת לחלוטין מבעליה, כמו גם בגוף משפטי שמותר לו לבצע פעולות, לצבור זכויות ולעמוד בחיובים. כך מאפשר החוק פעילות של תאגידים במסגרת המסחרית ולטובת הכלל. בנוסף, כתוצאה מההגדרה הזו נדרש עו"ד חברות להכיר היטב את מאפייני התאגיד ולהציע מגוון רחב של שירותים מיוחדים.

שירותי עו"ד חברות
המומחיות של עו"ד חברות כוללת בראש ובראשונה ייעוץ משפטי שוטף. בעזרת הייעוץ ניתן לצבור מידע על נושאים שקשורים להתנהלות של התאגיד ולקבל החלטות לאור פרשנות לחוק. מעבר לכך, שירותי עו"ד חברות כוללים ליווי של הלקוחות במהלך רכישות ומיזוגים, טיפול בנושא של גיוסי הון, עזרה במהלך הקמת שותפויות ומיזמים, הנחיות לגבי תחרות, שמירה על קניין רוחני וסודיות וכמובן הכנת דוחות שנתיים.

לא כל משרד שמעסיק עו"ד חברות מציע תחומי התמחות דומים. חשוב ליצור קשר עם נציגי המשרד או להשתמש במידע שמופיע באתרי האינטרנט כדי לוודא תחום התמחות ספציפי. כך ניתן להתנהל בצורה נכונה מול הרשויות ולמנוע יחסי עבודה לא תקינים בתוך התאגיד. בנוסף, עו"ד חברות יכול להציע ללקוחות ייעוץ בנושא יחסי העבודה בחברה ובין השדרה הניהולית לעובדים הזוטרים. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה