יום שני, 28 באפריל 2014

אמבטיונים



מנגנוני הפתיחה של אמבטיונים
מעוניינים ברכישה של אמבטיונים עבור רחצה איכותית ונוחה יותר? אין ספק שאתם מקבלים החלטה מושכלת במיוחד. האמבטיונים נחשבים כיום ללהיט של ממש, משום שהם מאפשרים ליהנות מהיתרון של מקלחת ואמבטיה גם ביחד, וכל זה בעיצוב יוקרתי במיוחד, עם איטום ברמה גבוהה, ובקיצור - אתם מקבלים את המענה המקיף ביותר לחדר הרחצה שלכם, במוצר אחד. עם זאת, ראוי להתעכב ולהבין, במה מיוחדים מנגנוני הפתיחה של האמבטיונים, ואילו אפשרויות קיימות עבורכם.

כמה סוגי פתיחה ניתן למצוא?
כיום, ישנם שני מנגנוני פתיחה מרכזיים עבור אמבטיונים. המנגנון הראשון הוא של פתיחה על ציר של מסילה. במנגנון הנ"ל, מתקינים על גבי החלק העליון של האמבטיה את השלד המרכזי של האמבטיון, ועליו מתקינים מסילות מיוחדות. על המסילות הללו, מתקינים גם את קיר הזכוכית של האמבטיון, וגם את דלת הזכוכית. ניתן להניע את הדלת על הציר האופקי של המסילה, ומכאן לפתוח ולסגור אותה לפי הצורך היתרון במנגנון הנ"ל עבור אמבטיונים הוא בכך שהם אינם תופסים נפח מיותר בחדר, העיצוב שלהם יוקרתי מאד, והאיטום שלהם מוצלח.



המנגנון השני לסגירה ופתיחה של אמבטיונים הוא מנגנון של דלת סגירה על ציר. מדובר על מנגנון שמזכיר את הדלתות לחדרים - עם דלת שיכולה להיפתח לרוב בזווית של עד כ90 מעלות כלפי פנים וכלפי חוץ כאחד (בכדי שיהיה נוח לצאת ולהיכנס מהאמבטיון בכל מקרה). גם כאן, אפשר ליהנות בעיקר מאיטום מוצלח במיוחד, ולרוב גם ממנגנון שלא דורש מאמץ רב לצורך פתיחתו או סגירתו.

מה משותף לשני המנגנונים?
חשוב להבין, שלא משנה איזה מנגנון של אמבטיונים אתם תבחרו - הרי שבכל מקרה אתם תזכו לקבל מוצר איכותי. אפשר לומר שלרוב, השיקול לבחירת המנגנון של אמבטיונים הוא בעיקר שיקול של מיקום, כאשר אם יש מקום - אפשר לבחור בשתי הצורות ואם החדר מצומצם יחסית, יש עדיפות לדלתות על מסילה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה