יום שישי, 25 באפריל 2014

לופט אשדוד



לופט אשדוד לאירועים גדולים ומפוארים
כשאתם מבקשים להפיק אירוע, אתם מבחינתכם חושבים אך ורק בגדול. אתם מעוניינים להזמין עשרות אנשים לאירוע שלכם, רוצים שיהיה להם מתחם מרווח מאד, וכמובן שופע באטרקציות. מבחינה זו, לופט אשדוד הוא זה שיוכל לספק לכם את מה שתמיד רציתם לאירוע שלכם. בתוך לופט אשדוד שנחשב לגדול ומפואר, תוכלו להפיק כל אירוע שרק רציתם. תוכלו לארגן בתוכו מסיבות רווקים ורווקות, מסיבות אפטר פארטי לחתונות, ימי הולדת ומסיבות הפתעה, ימי נישואין, ואפילו מסיבות בר מצווה או בת מצווה לילדכם.

מדוע דווקא הלופט באשדוד?
חשוב מאד לציין כי המיקום של לופט אשדוד מתאים לאנשים רבים מאשר, אשר גרים במישור החוף הדרומי של המדינה, ומחפשים לופט בקרבת מקום. בתור עיר גדולה, אשדוד שופעת בלופטים מסוגים שונים - כאשר אפשר למצאו כמובן לופטים שמתאימים למסיבות גדולות ומפוארות במיוחד.



כך למשל, לא קשה למצוא לופט אשדוד אשר יהיה בגודל של 400 מ"ר, ויתאים למסיבה של עד כ100 מוזמנים! הדבר יאפשר לכם לארגן מסיבות המוניות, כאשר כל האורחים שלכם ייהנו מהאטרקציות. כמובן שבתוך לופט אשדוד שמתאים למסיבות גדולות, קל מאד גם למצוא את האטרקציות המגוונות בכמות שתספיק לכל האורחים. חלק יבלו בג'קוזי, חלק יטבלו בבריכה, חלק ישחקו סנוקר, וחלק ייהנו ממכונת הקריוקי וחלק פשוט ישבו בבר וישתו, או ייהנו מהקייטרינג שהזמנתם. הדבר אם כן - מתאים לכל מסיבה באשר היא.

כמה זמן מזמינים מראש?
תלוי מאד בתאריך שבו אתם תרו לארגן את האירוע. אם תרצו להזמין לופט אשדוד לאירוע באמצע השבוע ביום חול - אפשר להזמין גם עד כ10 יום לפני האירוע עצמו, ויש גם מבצעי הרגע האחרון. לאירוע בסופי שבוע או בתקופות שבהן יש דרישה מרובה לכך (למשל בחופשות חול המועד) - יש לזכור שהביקוש גבוה, וכדאי לשריין מקום בלופט זמן רב יותר מראש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה