יום שישי, 25 באפריל 2014

מקום לאירוע



מקום לאירוע בפנים או בחוץ?
מעוניינים לבחור מקום לאירוע שלכם? כמו אנשים רבים אחרים, אתם תמיד תעמדו מול ההתלבטות הנצחית - האם לבחור מקום לאירוע שיהיה בעל מתחם פנימי, או לבחור מקום שבו תוכלו לחגוג גם בשטח פתוח (כמו גני אירועים למיניהם)? זו שאלה שהתשובה עליה נחשבת מורכבת יחסית, ומעבר להעדפה האישית שלכם, תלויה בעוד מספר גורמים שונים שכדאי לקחת בחשבון.

כך תדעו במה לבחור
הבחירה במקום לאירוע שלכם תלויה קודם כל בעונות השנה. אם אתם מקיימים אירוע החל מחודשי הסתיו, כדאי שלא לקחת סיכון, ולבחור מקום לאירוע שכולל מתחם פנימי שבו תוכלו להיות. זכרו שאפילו אם לא ירד גשם באותו יום - יש להניח שהאירוע שלכם יהיה בשעות הערב, ולכן ממילא הטמפרטורות יהיו נמוכות למדי, ומכאן יש העדפה ברורה למקום סגור, ועל אחת כמה וכמה אם יורד גשם. לעומת זאת, החל מחודש אפריל, כאשר הסיכוי לגשם הוא נמוך מאד, אפשר לבחור מקום לאירוע שיכלול שטח פתוח - אך יש לזכור שלעתים שעות הערב עלולות להיות קרירות. לכן, חודשי הקיץ הם בהחלט מושלמים לאירועים בחוץ, שכן בשעות הערב הטמפרטורה נעימה מאד ומושלמת לאירוע בחוץ. מהצד השני, אם בוחרים מקום לאירוע בקיץ ורוצים לחגוג דווקא בשעות הצהריים - אשר בהחלט להעדיף מקומות סגורים או עם אופציה לסגירה, בשל הצורך במערכות מיזוג.

  
לשים לב לעיצוב
כאשר בוחרים מקום לאירוע, ומתלבטים בין מקום פתוח או סגור, עולה גם השאלה של עיצוב המקום. אפשר לבחור מקום לאירוע שיכלול למשל חצר ענקית, גדולה ומטופחת במיוחד - שבהחלט שווה את המיקום של האירוע בחוץ. לעומת זאת, יש גם אולמות אירועים מושקעים ומדהימים במיוחד - וסוג העיצוב בהחלט יכול להלוות שיקול חשוב, שממנו ממילא גוזרים את התשובה לשאלה האם האירוע יהיה בפנים או בחוץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה