יום שישי, 25 באפריל 2014

כל היתרונות של מרכזיות בישראל



אנו נמצאים בעידן שבו בתי עסק רבים בארץ, בוחרים להתקין מרכזיות בישראל. בעבר, המרכזיה זוהתה בעיקר עם בתי עסק גדולים במיוחד, עם עשרות עובדים, ואשר הפעילו יותר מ20 קווים שונים. כיום לעומת זאת, המצב שונה לגמרי. נכון שחברות גדולות עדיין משתמשות במרכזיות, אולם גם בתי עסק קטנים ובינוניים, מגלים את היתרונות המשמעותיים של מרכזיות בישראל, בוודאי עם כניסתן של מרכזיות הIP, שמציעות גמישות ברמה גבוהה במיוחד.

הכירו את היתרונות
כמובן שהיתרון הראשון של מרכזיות בישראל, הוא ביכולת שלהן לנהל מספר קווים במקביל בבית העסק. מבחינת האדם שיוצר קשר עם העסק - הוא מתקשר למספר אחד, ומשם יכול להיות מנותב לשיטות שונות, מבלי שהוא אפילו מודע לכך. ההתקנה של מרכזיות בישראל מאפשרת לכם להוסיף מגוון רחב של שיטות לניהול העסק שלכם, בדגש על מחלקת שירות לקוחות. תוכלו לקבוע כיצד השיחות יחולקו ויועברו - האם לפי שיטה של מיקום גיאוגרפי, האם לפי שיטה של עומס על הקו, וכיו"ב. ניתן כיום אף לחבר אל המרכזיות גם טלפונים סלולריים, ובכך ליצור פעילות יעילה במיוחד בעסק.



מעבר לכך, ההתקנה של מרכזיות בישראל מאפשרת לכם כיום גם לבצע ניתור איכותי יותר עבור השיחות. ניתן להקליט שיחות באופן אוטומטי בתוך המרכזיה, ניתן לבצע מעקב סטטיסטי אחרי משכי השיחות בתוך השלוחות, ניתן להיכנס לשיחות מבחוץ, ולבצע עוד שורה ארוכה של פעולות, שכן מטרתן היא לייעל את העסק שלכם.

ומה עם ההוצאות?
כמובן שמערכות של מרכזיות בישראל כרוכות בהוצאות, לצורך התפעול של המרכזיה, טיפול בתקלות, רכישת ציוד, וכיו"ב. עם זאת, מאחר שהיום אפשר להושיב את המערכת של המרכזיה במסגרת של שירותי ענן, אזי המחירים יכולים לרדת באופן משמעותי, ואתם יכולים ליהנות משירות מעולה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה