יום שישי, 25 באפריל 2014

מקרים שבהם עורך דין נזיקין יוכל לסייע לכם



מתי אתם צריכים לפנות אל עורך דין נזיקין? מהם בעצם דיני הנזיקין שבהם הוא יכול לסייע לכם? נהוג לפנות אל עורך דין נזיקין במקרה שבו נגרמה לכם פגיעה בגוף וכתוצאה מכך חוויתם אובדן בתפקוד, הפסד ימי עבודה, וכיו"ב. כמו כן, עורך הדין יוכל לסייע לכם במידה וחוויתם פגיעה משמעותית ברכוש אשר בבעלותכם. מדובר לרוב על פגיעות במבנה שבו אתם גרים, פגיעה בכלי הרכב שבבעלותכם, וכיו"ב - קרי, פריטים בעלי ערך כספי רב. אם כך, מהם המקרים הנפוצים ביותר שבהם עורך הדין מסייע לכם?

מרשלנות ועד לתאונות דרכים
עורך דין נזיקין יוכל לסייע לכם לא פעם במקרים של רשלנות רפואית. תופעות של רשלנות רפואית עדיין מתרחשות לצערנו, וגורמים שונים בצוות הרפואי עושים טעויות אשר נובעות מהיעדרו של שיקול פשוט וברור - ומכאן גם ניתן לתבוע אותם, בשל העובדה שפעלו ללא היגיון, וגרמו לכם או למשפחתכם נזק בל יתואר. עורך הדין יסייע לכם להוכיח כי מצבכם הרפואי הלקוי - נגרם בדיוק בשל אותו שיפוט לקוי של גורם מהממסד הרפואי.



עורך דין נזיקין יכול לסייע לכם גם במקרים המצערים של תאונות דרכים. אלו עדיין המקרים הנפוצים ביותר שגורמים לתביעות נזיקין, הן על פגיעות בגוף והן על פגיעות ברכב. במקרים הללו, עורך דין נזיקין מסייע לא פעם הן נגד חברות הביטוח שממאנות לשלם פיצויים, והן נגד גורמים נוספים אשר גרמו לתאונה.
עורך הדין בתחומי הנזיקין יכול גם לסייע במקרים של תאונות עבודה. קרי, תאונות שנגרמו עקב פעילותכם במקום העבודה, או בהגעה אליו או בחזרה ממנו, וייצג אתכם מול הביטוח הלאומי ומקום העבודה שלכם.

הוכחת הנזק קודמת לכל
העבודה המרכזית של עורך דין נזיקין היא בעיקר להוכיח כי נגרם לכם נזק ישיר, כתוצאה מאותן סיבות אשר פורטו להלן. מדובר כמובן על עבודה איננה בהכרח פשוטה - ולכן חשוב תמיד לפנות לעורך דין מומחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה