יום שישי, 25 באפריל 2014

מקרים שבהם עורך דין מקרקעין יוכל לסייע לכם



רובנו חושבים על עורך דין מקרקעין בעיקר בכל מה שנוגע לתהליכים גדולים בתחום הנדל"ן. כלומר - אם אנחנו מבקשים למשל לקנות או למכור נכס, או כמובן לתבוע גורם מסוים אשר לא קיים את חלקו בעסקה, או אם גורם בא בטענה כזו כלפינו. למרות זאת, חשוב מאד לדעת שפעמים רבות, הפניה אל עורך דין מקרקעין נדרשת גם בהליכים שנראים פשוטים מאד - שכן רק עורך דין שמתמחה בתחום המקרקעין, יוכל להסביר לכם היטב מהן ההשלכות שלה פעולות השונות שאתם מבצעים.

כמה דוגמאות לפניות נפוצות
במידה ואתם מעוניינים לקבל למשל היתרי בניה מסוימים, ובפרט כאשר אתם מעוניינים לקבל הקלות בתהליך הבניה ולקבל אישור לבניה חריגה - אזי הפניה אל עורך דין מקרקעין תמיד נרשת. יש לזכור שלא פעם צריך לקבל אישורים מוועדות שונות ברשות המקומית, וכן לעמוד בתנאים מורכבים במיוחד, ועורך הדין יכול להסביר לכם מהם התנאים המשפטיים שעליכם למלא בכדי לקבל את היתרי הבניה השונים.



עורך דין מקרקעין יכול לסייע גם במקרים של טיפול בצווי הריסה. לא פעם, בניסיון למנוע את ההריסה של מבנה מסוים או דווקא לקדם אותו - רק עורך דין שמתמחה בדיני מקרקעין יוכל להסביר לכם מהו הבסיס המשפטי הטוב לתביעה שלכם, ולקדם אותה היטב. כמובן שעורך דין מקרקעין יוכל לסייע גם במקרים נוספים - כמו למשל כאשר יש צורך לנסח חוזה מכירה, החכרה ושכירות, קידום עסקאות של פינוי בינוי ותמ"א 38, רישום עבור בתים משותפים, וכיו"ב.

מתי כדאי לפנות?
במידה ואתם מתחילים לעסוק באופן מלא ואקטיבי בתחום הנדל"ן והמקרקעין ועומדים ממש בפני החלטה-  חובה עליכם לפנות קודם כל אל עורך דין מקרקעין שיוכל להסביר לכם היכן אתם עומדים במדויק. זכרו תמיד כי הפניה אל עורך דין מקרקעין איננה בגדר פריבילגיה - אלא מדובר על צעד בסיסי לתחילת הדרך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה