יום ראשון, 6 באפריל 2014

רופא שיניים לילדים למקרי חירום



יש מקרים שבהם ילדים זקוקים לטיפול שיניים דחוף. רופא שיניים לילדים יהיה האדם הראשון שעליכם לחפש. רופא שיניים לילדים יוכל לתת ייעוץ ראשוני וטיפול חירום בו במקום ומומלץ שבכל טלפון נייד יהיה מספר של רופא שיניים חירום לילדים.
מהם מקרי חירום אצל ילדים
ברוב המקרים מדובר בחבלות ולא בכאבי שיניים (למרות שגם אלה נפוצים). ילדים משחקים ונופלים ועלולים לשבור את השיניים שלהם בצורות שונות. רופא שיניים לילדים למקרי חירום ידע להבחין בין שן חלב לשן קבועה ולהחליט על הטיפול הנחוץ באופן ממוקד ומהיר.
יש מקרים שבהם השן נעקרת ממקומה בשלמותה כתוצאה מתאונה ובמקרים אלה יש לאסוף את השן (או השיניים) לשטוף אותה ולהביא אותה יחד עם הילד למרפאה. מה שמומלץ הוא לנסות ולהכניס אותה בחזרה למקומה עד להגעת הילד למרפאה ובמידה וזה לא ניתן יש להכניס את השן הנקייה לכוס עם חלב או עם מים.
במקרים אלה יש לגשת במהירות למרפאה ואם הדבר קורה בשעות שהמרפאה סגורה יש להתקשר למרפאת החירום שהטלפון שלה מצוי בנייד שלכם. פעולה מהירה שלכם עלולה להציל שן של ילד כדי לא להזדקק לטיפולים ממושכים ויקרים בהמשך.
מתי ללכת לחדר מיון?
יש מקרים שבהם יש ללכת תחילה לחדר מיון. במקרים שבו הוא קיבל מכה חזקה בראש או שקיים חשש ללסת שבורה יש לגשת מייד לחדר המיון לילדים. בבתי חולים אלה עובד גם רופא שיניים לילדים שיטפל בילד לאחר שיבדקו את כל שאר הפגיעות בגופו. זכרו: טיפול מהיר עשוי להציל חיים.
הילד סובל מכאבי שיניים חזקים – מה עושים?
במקרים אלה יש לקבוע פגישה דחופה עם רופא שיניים לילדים. עד לפגישה נסו לשטוף לילד את הפה עם מים או לעשות לו קומפרסים עם קרח עטוף במגבת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה