יום רביעי, 16 באפריל 2014

קופת חולים מכבי זימון תורים




אתם לקוחות של קופת חולים מכבי ועליכם להזמין תור לרופא מומחה? אם כך, הנושא של זימון תורים בקופת חולים מכבי בוודאי מעסיק אתכם. אם אתם עוד זוכרים את הימים שבהם היה צורך להגיע עד לקופת החולים כדי להזמין תור, הרי שכדאי שתדעו שהיום זה כבר כמובן לא כך, כי את שיא הטכנולוגיה אפשר למצוא גם בין שירותיה של קופת חולים מכבי. מוקד זימון התורים של קופת חולים מכבי מציע שירות יעיל ביותר ולכן בכל עת תוכלו להזמין לעצמכם תור לכל רופא.

הזמנת תור באינטרנט
לחברת קופות חולים מכבי זימון תורים באינטרנט שהפך למקובל מאוד בשנים האחרונות. למעשה יש רופאים שעבורם תוכלו להזמין תור גם ללא סיסמא, ולכן למעשה מדובר על הדבר הנוח ביותר. אין לכם כל צורך להתאים את שעות הפעילות שלכם לשעות הפעילות של הקופה, כי גם בשתיים בלילה תוכלו להזמין לעצמכם תור לרופאים השונים.

הזמנת תור לאדם אחר
לעיתים אנחנו צריכים להזמין תור לאדם אחר, זה יכול להיות ההורים שלנו וזה יכול להיות אדם שלא דובר עברית טוב, ולכן חשוב לדעת שבהחלט אפשר לעשות זאת. אומנם יהיה עליכם לדעת מספר פרטים אישיים על האדם שלו אתם מזמינים את התור, אך מוקד זימון התורים של קופת חולים מכבי בהחלט מאפשר לכם להזמין תור גם למישהו אחר.

הזמנת תור בדרכים נוספות
בתחום של קופת חולים מכבי זימון תורים ניתן לראות שהאופציות הן לא רק להזמין תור באינטרנט או בקופת החולים עצמה, כי בהחלט אפשר לעשות זאת גם בעזרת הטלפון. יש מוקד שהזמינות שלו גבוהה מאוד ולכן כמעט בכל שעה שתירצו תוכלו להזמין תור. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה