יום שישי, 25 באפריל 2014

מוצרי קידום מכירות



טיפים בבחירת מוצרי קידום מכירות
איש לא יערער על העובדה כי כל סוג של עסק כיום זקוק לפרסום על מנת להצליח לחשוף את מוצריו לקהל הרחב ולעמוד בתחרות הקשה מול עסקים מתחרים אחרים בתחום שלו מן הסתם. קידום מכירות הוא חלק בלתי נפרד משגרת יומם ומהתנהלותם של כל עסק, ארגון או חברה.
אם אתם מתכוונים להשיק מוצר חדש או אם להרים אירוע גדול אתם וודאי מחפשים מוצרי קידום מכירות, שיקפיצו את העסק קדימה, וייתנו לו את התנופה לה הוא זקוק. כיצד תמצאו מוצרי קידום מכירות שיעשו את העבודה? כמה טיפים לפניכם. 


כך תבחרו מוצרי קידום מכירות שיעשו לעסק שירות מוצלח
  1. פלחו את קהל היעד והתמקדו בו. אם מטרתו של האירוע האמור לצאת לפועל בקרוב היא להשיק מוצר חדש המיועד עבור ילדים, תיטיבו לעשות אם תחלקו בלון לכל ילד שמגיע לאירוע. כל ילד אוהב בלון, ומוצר כזה יגרום לו לזכור לא רק את מי שנתן לו את הבלון, אלא בכלל את כל האירוע.
  2. מוצרי קידום מכירות חייבים לכלול את הלוגו של החברה או פרטי התקשרות עם בית העסק.
    בחרו במוצר שניתן להדפיס עליו את הלוגו, ושיהיה שימושי עבור הלקוחות שלכם.
    עט, מחזיק מפתחות או לוח שנה- מוצרים שימושיים, שעליהם גם יהיה מוטבע שם בית העסק, יעשו פלאים לקידום המכירות שלכם.
  3. רצוי לבחור מוצר או מתנה שיתאימו לאופי האירוע. בערב השקה אלגנטי ויוקרתי של ליין חדש של מוצרים, חלוקת כובעים תחבל באווירה שאתם מבקשים להקנות לערב, ותזרים אליו מימד פשוט ועממי מידי. בחרו את מוצרי קידום המכירות בהתאם לסגנון שאתם רוצים להקנות לאירוע.

לבחור מוצרי פרסום בהתאם ליכולות הכלכליות
  1. כדי שלא תיוותרו עם חור גדול בכיס, וכדי שההוצאות לא יהיו גבוהות מידי, בחרו מוצרי פרסום שמתיישבים עם התקציב שלכם. במידה ואתם נמצאים בתקופה קשה מבחינת הפעילות העסקית, אל תשקיעו יתר על המידה ברכישת מוצרי פרסום. היו קשובים למצב הכלכלי, כך שרכישת מוצרי הפרסום לא תכניס אתכם חלילה למשבר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה