יום שבת, 12 באפריל 2014

יועץ אבטחת מידע



תפקידו של יועץ אבטחת מידע
כל עסק חייב להגן על עצמו מפני פריצות או החדרת וירוסים למערכת הממוחשבת שלו על מנת שלא ימצא את עצמו יום אחד מול שוקת שבורה. עסקים גדולים מודעים לסכנות האורבות להן בתחום זה והן משקיעות מאמצים ומשאבים רבים לשמירת המידע שלהן. אבל לעסקים קטנים ובינוניים אין את המשאבים הללו להבטיח את המידע שלהם, אז מה עושים? פונים לעזרת יועץ אבטחת מידע על מנת שיכין תוכנית אבטחת מידע לעסק על פי מידתו.
כך תאבטחו את העסק שלכם
תפקידו של יועץ אבטחת מידע הוא להכיר את העסק שלכם ולדעת מהן נקודות התורפה שלו מבחינת המידע. יועץ אבטחת מידע ידע להכין עבורכם תוכנית לאבטחת המידע שתכלול כמה וכמה סעיפים לרבות:

הכרות עם הסכנותיועץ אבטחת מידע יידע אתכם באשר לסכנות העומדות בפניכם בתחום זה ויעורר את המודעות שלכם ושל עובדיכם על מנת שתהיו הרבה יותר זהירים וקפדניים.
מדיניות אבטחה – יועץ אבטחת מידע יכין יחד אתכם מדיניות אבטחה שתהיו חייבים לעבוד לאורה. מדיניות האבטחה מורכבת מחוקים ונוהלי עבודה תקינים כמו שמירת ססמאות במקומות סגורים, החלפת ססמאות כל כמה שבועות, קביעת חוקי חומת אש המונעים מסוג מסויים של מידע לצאת החוצה וקביעת אנטי וירוס ברמת הכניסה למערכת וכדומה.
חומת אש ואנטי וירוסים – יועץ אבטחת מידע ידע לתכנן עבורכם את חומת האש עבור העסק שלכם המתפקדת כקצין אבטחה בין השרתים שלכם לרשת האינטרנט. חומת האש מותקנת ישירות על המחשב כאשר המחשב עוזב את הרשת וחוזר אליה לאחר מכן. כמו ההתייחסות לחומת האש, כך יש להתייחס גם לתוכנת האנטי וירוס שמשמשת לסריקת קבצים במחשבים שבה היא מותקנת וכן בקבצים המורדים למחשב ובדואר אלקטרוני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה