יום שבת, 6 באוקטובר 2012

מרכזיות IP



סוגים שונים של מרכזיות IP

מרכזיות IP חודרת ליותר ויותר ארגונים ותופסות את מיקומן של המרכזיות הישנות. היום ניתן למצוא אותן לא רק במשרדי החברות, אלא גם בבתים פרטיים. על מנת להתאים מרכזיות IP לצרכים שונים של חברות אשר עוסקות בפעילות עסקית בסדר גודל משתנה, מדי שנה משתכללות המערכות שמרכיבות את מרכזיות IP וכיום ניתן למצוא בשוק הטלפוניה שלושה סוגים שונים של מרכזיות העובדות על פי שיטת ה- VOIP . חשוב מאד לדעת את ההבדלים בין המרכזיות השונות שקיימות בשוק, על מנת להתאים את המרכזייה הכוונה לצורך של העסק שלכם .

מרכזיות IP מהסוג Hybrid

זהו הסוג הפשוט יחסית של מרכזיות IP שבהן המערכת מורכבת ממרכזיית TDM ושדרוג התוכנה הוא זה שאחראי להפיכת המרכזייה למרכזיית IP. בנוסף לשדרוג התוכנה, יש להוסיף גם כרטיס חיבור רשת על מנת שבאמצעותו ניתן יהיה לחבר את המכשיר לשרת IP. החיסרון של המרכזייה הזאת הוא בכך שהיא אינה תומכת בכל הקדמה אשר מאפשרות המרכזיות המשוכללות העובדות בשיטת ה-IP .

מרכזיות IP מהסוג Pure IP

מדובר על מרכזיות IP המאפשרות את מירב הנוחות, החיסכון והגמישות בשימוש. עלות האחזקה של מרכזיית IP Pure נמוכה הרבה יותר מעלות אחזקתן של המרכזיות האחרות והיא מאפשרת הרחבה בהתאם לצמיחה של החברה, שזהו פרט חשוב ביותר עבור כל חברה וחברה.

 
מרכזיות IP מהסוג IP Centrix

מרכזיית IP Centrix היא מרכזייה וירטואלית או במילים אחרות שירות וירטואלי שמקבל הלקוח באמצעות מכשירי הטלפון העובדים בשיטת ה-IP אשר מחוברים באמצעות קו אינטרנט למרכזיה של ספק השירות. במקרה זה יש לוודא כי קו האינטרנט מספק רוחב פס אשר מתאים לעבודה של הטלפוניה. מרכזיה כזאת מתאימה לשימוש ביתי או לחברות שלא משתמשות בכמות גדולה של שלוחות. בנוסף, שיטה זאת מאוד מתאימה עבור מי שלא מעסיק בארגון אנשי IT או עבור ארגונים שאין באפשרותם לרכוש את כל החומרה ולהתקינה על גבי השרתים הפנים ארגוניים .
אתם מוזמנים לבחור את המרכזייה המתאימה לכם, ולהתחיל ליהנות מהשירותים החיוניים שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה