יום שבת, 20 באוקטובר 2012

מומחי מיסטיקנים און ליין



תורת המספרים

למי מאיתנו אין מספר מזל, כזה שמלווה אותו עוד מילדות, מימי התיכון או מספר שהחלטנו לאמץ דווקא בעקבות שירותנו הצבאי. אנחנו מאמינים בכל לבנו שיש ביכולתו לחולל ניסים, לשנות תוצאות משחקים, מבחנים והחלטות כבדות משקל שונות. כלומר, מספר המזל שלנו אמור לדאוג שיקרו לנו רק דברים טובים ושהמזל אכן יאיר לנו פנים.



מיסטיקנים און ליין - תבחרו מספר

איך אנחנו בוחרים את מספר המזל שלנו? מסתבר שמאחורי כל מספר שכזה מסתתר עולם ומלואו. חלק בחרו את מספר המזל שלהם על פי דמויות נערצות. למשל- מספרי חולצות של כדורגלנים, כדורסלנים וספורטאים מענפי ספורט נוספים. אחרים קבעו את מספר המזל שלהם על פי תאריכים משמעותיים, היום בו נולד בנם הראשון, יום ההולדת שלהם, מידת הנעליים שלהם יום הנישואים שלהם. אנשים אחרים הגיעו למספר המזל שלהם לאחר חישובים גיאומטריים שונים, כמו למשל: חיבור תאריך הלידה שלהם, או של בן זוגם, מספר הילדים שלהם וכדומה. מספרי המזל לא נשמרים רק בתודעתנו, אלא הם עושים את דרכם לעבר המציאות בעת הצורך. למשל, כשאנו מלאים לוטו, בוחרים מספר טלפון, מקבלים חדר במלון. לעיתים למספר המזל יש חשיבות בהחלטות חשובות יותר, באיזה מספר בית נגור, או מה יהיה תאריך החתונה שלנו.


טעות במספר

חשבתם לעצמכם מה יקרה במידה ומישהו יזהיר אתכם מפני מספר המזל האהוב שלכם? האם תהיו מוכנים להעתיק את איזור מגוריכם במידה ותגלו, בעקבות שיחה איתי דרך מיסטיקנים און ליין, כי מספר הבית בו אתם גרים הוא זה שמעולל לכם בעיות? מומחי מיסטיקנים און ליין מספקים תחזיות מדויקות לעתיד במגוון תחומים. התקשרו עכשיו ותופתעו מעוצמת התחזית.


מיסטיקנים און ליין - ניוד מספרים

נכון שלמספר מזל יש ערך סנטימנטלי עבור רבים מאיתנו, ונכון שאנו מאמינים שהוא מקור הטוב והאחראי להצלחתנו במקרים מסוימים, אך כמו בכל דבר בחיים, לא תמיד נכון לעמוד על שלנו מבלי היכולת להתפשר. וזו עצתי לכם - במידה והתשובה שתקבלו לשאלתכם כרוכה בשינוי מספרים, כמו מספר בית או שינוי בתאריך החתונה, או בתאריך פתיחת עסק חדש או מעבר לדירה חדשה, כדאי לשקול זאת לחיוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה