יום שבת, 13 באוקטובר 2012

מתנפחים לאירוע שלכם

בימים בהם כולנו רוצים להרשים זה את זה וליצור אפקט בלתי נשכח בכל אירוע שאנו עורכים, בחירה במתנפחים כאטרקציה ומוקד עניין היא בחירה טבעית במיוחד. כיום ניתן להשכיר ולהקים בכל מקום זירות מתנפחים מרווחות ועשירות בצבע, שמאפשרות לילדים שלנו להוציא אנרגיה בצורה בטוחה ולבני הנוער, להנות מאתגר אמיתי מבלי להסתכן .


מתנפחים לילדים

בין אם מדובר בקטנטנים, בפעוטות או בילדים בבית ספר יסודי, ניתן למצוא מתנפחים לכל גיל ולכל משחק. דמיונם הפרוע של הילדים זוכה לתמיכה כשבוחרים לבנות טירה מתנפחת, להנחית על הדשא במתחם האירוע חללית מתנפחת או פשוט לפנק את הילדים במגלשה ענקית ובה מקום לכולם. היום ניתן להגשים את החלומות הכי פרועים של הילדים שלנו על ידי השכרת מתנפחים לאירועים. הצבעוניות העזה, היכולת לשחק בלי הפסקה במקום בטיחותי והאפשרויות המגוונות כל כך הופכות את המתנפחים להפעלה מיוחדת ובלתי נשכחת .

מתנפחים לבני נוער
גם לבני הנוער חובבי האתגרים ניתן לבנות מתחם מתנפחים. בין אם מדובר באירוע בר מצווה או מסיבת יום הולדת חגיגית במיוחד, מתנפחים הבנויים כמו קירות טיפוס, מגלשות ענק, מתחמי היאבקות, משחקי כדורסל, מסלולי ריצה ועוד מותאמים באופן אינדיבידואלי לסוג האירוע ולשטח בו הוא מתקיים. בנוסף, ניתן להקים מתחם מתנפחים גם בשטחה של בריכת שחיה ולהזמין את האורחים למשחקי מים מהנים ומרעננים שאין נער או נערה שלא יאהבו לשחק .

לא צריך לנפח בלונים

מתנפחים לאירועים מאפשרים לילדים ולבני הנוער להנות מחוויה אתגרית ומלאה באנרגיות במתחם האירוע ובלי לנסוע רחוק מדי. השכרת מתנפחים מתאפשרת דרך חברות המתמחות בהקמה של מתחמים אלו או לחילופין דרך חברות להפקת אירועים המספקות אטרקציות מיוחדות. את אלו ניתן למצוא ברשת האינטרנט ולהזמין דרכם את המתנפחים שיהפכו את האירוע שלכם למיוחד במינו, בלי לנפח לבד עשרות בלונים. אתם אמורים להגיע לאירוע כמו אורחים, כי יש מי שיעשה את העבודה במקומכם בצורה המקצועית ביותר, ויספק לכם את מלוא השירות והיחס האישי גם לפני באירוע וכמובן שגם במהלך החגיגה בשטח .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה