יום רביעי, 31 באוקטובר 2012

צימרים בדרום למסיבת רווקים



מסיבת רווקים היא ללא ספק אחת מן המסיבות שנשארות זכורות להרבה זמן לאחר סיומן, הן בשל האירוע המרגש שמציין מעבר מחיי רווקות לחיי הנישואין, והן מכיוון שלרוב מדובר במסיבה שתכלול אטרקציות מיוחדות במינן שלא מזמינים לאירועים מסוגים אחרים. מתכננים מסיבת רווקים פרועה ומדליקה? עכשיו זה הזמן להזמין צימרים בדרום למסיבת הרווקים שלכם. 
למה דווקא עכשיו? כי בעונה זו מחירי צימרים בדרום נמוכים יותר מאשר בקיץ, ומכיוון שעכשיו לא תתקלו באזור אילת בכל עם ישראל וילדיו, וכמו כן  מפני שבאילת תוכלו לשלב מסיבת רווקים מדליקה עם נופש בעיר הקיט המקסימה לסוף שבוע ארוך ומסעיר עם חתן האירוע וכל החברים הטובים גם יחד.
צימרים בדרום – כל הפינוקים במקום אחד
אם אתם מתכננים את מסיבת הרווקים של אחד החברים תוכלו ליהנות מסיוע נרחב של בעלי בצימר כדי לארגן את המסיבה הרצוייה לכם. תרצו צימר עם שולחן סנוקר או שולחן פוקר, תוכלו למצוא צימרים המאובזרים בכך. גם צימר עם בריכת שחייה יעמוד לרשותכם במידת הצורך ואם תרצו ג'קוזי גדול ומפנק תוכלו להזמין אחד כזה ללא כל קושי. 

תוספות מיוחדות
כדי לארגן מסיבת רווקים כמו שצריך תוכלו לבקש מבעלי הצימר מערכת הגברה מקצועית להשמעת מוסיקה, מקרן וידאו להקרנת סרטים ומצגות שונות, תוכלו להזמין קייטרינג במידה ולא תרצו לבשל לעצמכם במטבח הצימר, וכן תוכלו להזמין מופע חושני של רקדנית מקומית, קישוטים מיוחדים לאירוע וכדומה. כשאתם מזמינים צימרים בדרום בעונה זו של השנה תוכלו למצוא צימרים רבים פנויים כמעט בכל תאריך, כך שכל מה שישאר לכם לעשות הוא למצוא את הצימר המתאים לכם ולהזמין אותו עוד היום.
ומה עושים ביום שלמחרת?
לאחר שתסיימו את חגיגות הרווקות שלכם תוכלו לרדת לעיר וליהנות מכל האטרקציות המצויות בה. צימרים בדרום מאפשרים לכם יציאה לבילוי בכל אחד ממועדוני הלילה שבאילת, ישיבה בפאבים או בבתי קפה, הליכה לים ושכירת סירת מירוץ, צלילה וכדומה. השילוב שבין מסיבת רווקים ונופש משותף באילת בתקופת החורף יכול להיות הפתרון הטוב ביותר לצרכים שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה