יום שלישי, 9 באוקטובר 2012

כיכר קטלוניה


אם אתם חושבים על נסיעה לחו"ל בזמן הקרוב, סביר להניח שאתם מתעניינים ביעדים כאלה ואחרים לחופשה שלכם. מבין האופציות השונות העומדות לפניכם במאמר זה נעסוק באחד האתרים המוכרים יותר אשר נמצאים באזור קטלוניה – הלא היא כיכר קטלוניה. מדובר בכיכר המרכזית אשר בברצלונה. כיכר בעלת היסטוריה ומהווה משמעות גדולה מאוד לעם אשר נמצא באזור קטלוניה. מדובר בצומת מרכזית המהווה חיבור בין שני צידי ברצלונה, הישנה והחדשה. כשאתם מגיעים לברצלונה או לאזור קטלוניה, שהרי אין מצב שלא תתקלו בכיכר קטלוניה. הנה כל המידע לפניכם .

קצת על ההיסטוריה של כיכר קטלוניה
אם מדברים על שחרור חומות ברצלונה, מדברים בעצם על כיכר קטלוניה. בתקופת המאה ה19 היוותה אזור שאין בו אנשים אך בהחלט בעל שליטה. בתקופת המאה ה 19 השתנו הדברים, הממשל במדריד אישר בניית כיכר קטלוניה. כיכר זו הפכה למקום מפגש לממשל המקומי. כמו כן היוותה כיכר קטלוניה גם מקום להפגנות או מחאות .

כיכר קטלוניה נכון להיום
נכו להיום, אם תחליטו לבקר בכיכר קטלוניה, תפגשו אזור מפוסל ופסלים מעטרים אותו. אחד הפסלים הינו הרועה המנגן בחליל והפסל השני הינו פסל האלוהות. גודל הכיכר ויופי המקום, מביאים סיפור עתיק שמספרת ברצלונה, דבר המרגש בפני עצמו. מסתבר כי המקום הינו עלייה לתיירות בלתי פוסקת של קווי מטרו ואף תיירים המגיעים באופן עצמאי למקום. כמו בכל כיכר, גם שם תתקלו ביונים החונות לרוב, מופעי רחוב ואף נקודות רכישות וקניות .


המלצות וטיפים
לאחר שסיימתם לשהות בכיכר קטלוניה, ללגום את הקפה ואת האזור התיירותי השופע, תוכלו להמשיך במסעכם או ללכת ברגל לכיוון אישמפלה אשר בהמשך. טיפ קטן? אם עצרתם לכמה שעות באזור כיכר קטלוניה, תוכלו לאחסן את המזוודות או הדברים בשמירת חפצים הנמצאים באזור. לוקרים אלו, מספקים לתיירים יכולת לטייל בלב שקט, בעוד החפצים שלהם שמורים היטב עד לחזרתם לנקודת המוצא – ככר קטלוניה .
אז אם אתם עומדים לבקר בברצלונה – אל תפספסו את האתר המעניין הזה והבטיחו לעצמכם ביקור בפיסת הסטוריה מעניינת ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה