יום שבת, 13 באוקטובר 2012

מיסטיקה


מיסטיקה היא מושג נרחב הכולל בתוכו תחומים רבים ומגוונים. זו גם המאגיה עליה מבוססת תורת הקבלה היהודית, גם ניבוי העתיד הניתן בעזרת תורות כמו אסטרולוגיה, נומרולוגיה וקריאה בקלפים וגם הפילוסופיה הרוחנית המעניקה לאדם כלים מעשיים להעצמה אישית, ללמידה ולהבנת חוקי היקום. מאז ומעולם היא הייתה חלק בלתי נפרד מחיינו וגם היום, כשהמדע עשה צעדי ענק בחקר האנושות, מיסטיקה זה משהו שמעניין לא מעט אנשים, ביניהם גם לא מעט מדענים מהאקדמיה. היום אנחנו כבר לא חוששים ממנה ולא רואים בה משהו נסתר מהעין. כיום המיסטיקה היא דרך חיים הגלויה לכל מי שמבין כי הרוח והחומר הם שני דברים בלתי ניתנים להפרדה. כל מה שצריך זה הרצון לשינוי ושאיפה למציאת דרך חיים מאושרת, שלמה ובריאה.


מיסטיקה – לדעת ולהבין


מטרתה העיקרית של המיסטיקה היא לאפשר לכל אדם, ללא קשר לאמונותיו הדתיות, להציץ על עבר הלא נודע שם טמונות התשובות לשאלות המטרידות אותו ביום יום. מיסטיקה מאפשרת לגלות את עתידנו, להבין טוב יותר את עברינו והכי חשוב – לדעת כיצד לפעול בהווה. בעזרת המיסטיקה אפשר לקבל תשובות לכל שאלה שרק נרצה: מה יהיה עם זוגיות, פרנסה, ילדים, לימודים, חברים ואפילו נושאים כמו השקעות, נדל"ן, יזמות, בריאות וכו'. בעזרת המיסטיקה הרבה יותר קל לקבל החלטות גורליות, לפתור תעלומות מהעבר ולהביט בעיניים אמיצות אל עבר העתיד.
 

מיסטיקה – לעסוק ברוחניות


מסתבר שבעולם המודרני, כשהאנושות חורשת את שדות החלל הפתוח, מפצחת את הגנום האנושי וקרובה מאי פעם לתגליות מרעישות בעולם הבינה המלאכותית, הביקושים למיסטיקנים רק גדלים. לכן, אנשים רבים המודעים לכישוריהם הרוחניים בוחרים לעסוק במיסטיקה על בסיס מקצועי. הם מציעים את שירותיהם לכל הזקוק לעזרה, להדרכה, לריפוי  ולהכוונה רוחנית כאשר כל אחד מהם פועל בהתאם לשיטת הטיפול הספציפית שלו. כיום נפתחו ברשת האינטרנט אתרים רבים העוסקים בתחום המיסטיקה. חלקם אף מציעים שירותיהם של מיסטיקנים און ליין.
 

מיסטיקה – ללמוד ולחקור


על מנת לעסוק בתחום המיסטיקה, להיות בעל כישורים רוחניים זה לא תמיד מספיק. כמו בכל תחום אחר, גם בתחום המיסטיקה רצוי ללמוד ולהרחיב אופקים. במיוחד היום כשברחבי הארץ ישנן מכללות ובתי ספר רבים המציעים לימודי מיסטיקה במגוון רב של תחומים: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, גרפולוגיה, תקשור רוחני, קריאה בקלפים, פירוש חלומות וכו'. היום כל מי שרוצה לעסוק בתחום המיסטיקה באופן מקצועי יכול ללמוד כל נושא שהוא רק רוצה, לעיתים גם ללא יציאה מהבית אלא באמצעות אתרי אינטרנט של מיסטיקנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה