יום רביעי, 31 באוקטובר 2012

הקלטת שיחות טלפון

עסקים רבים נדרשים היום לבצע הקלטת שיחות טלפון במגוון מכשירי הטלפון שלהם. הדבר נכון לכל סוגי העסקים באשר הם. בעל עסק קטן ירצה להקליט חלק ניכר מהשיחות שלו כדי לוודא שהלקוחות והשותפים שלו פועלים כשורה, ושיהיה לו תיעוד של כל השיחות. עסקים גדולים יותר נוהגים לא פעם להזמין הקלטת שיחות טלפון בעיקר במוקדי השירות שלהם, כדי להשתפר ולהתייעל ולעקוב אחרי בקשות הלקוחות ורמת העובדים .

מתי הקלטות הן חובה?
יש מקרים שבהם חובה עליכם לבצע הקלטת שיחות טלפון מסיבות שונות. כך לדוגמה, מקרה שבו אתם מחתימים אדם דרך הטלפון על מסמך ביטוח. הדבר נפוץ מאד ברכישות של פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל. פעמים רבות העסקה נחתמת דרך הטלפון, כאשר האסמכתא לעסקה עצמה היא ההקלטה. כך אם בעתיד הלקוח יטען אחרת - יש לכם ראיה לכך שהעסקה בוצעה בידיעתו המלאה .



ניהול נכון של הקלטות
כמובן שגם אם אתם מבצעים הקלטת שיחות טלפון בעסק שלכם אין זה די רק בהקלטה הפשוטה. אתם זקוקים למאגר מתאים שיוכל לנהל עבורכם את ההקלטות. עסקים רבים צוברים עשרות ואף מאות שיחות מוקלטות ביום וחשוב שהן ינוהלו כשורה מומלץ לעבוד עם תוכנה לניהול מאגרי מידע מוקלטים, אשר גם תוכל לקטלג עבורכם את כל הנתונים, ותאפשר לכם חיפוש נוח ויעיל .

ולא רק בקו חוטי
נהוג לחשוב לעתים כי הקלטת שיחות טלפון מיועדת אך ורק לקווים חוטיים בתשתיות של בזק וכיו"ב. עם זאת, היום מקובל מאד גם להזמין הקלטות עבור שיחות שנערכות בטלפונים סלולריים. חלק ניכר מהעסקאות מתרחשות דרך הטלפונים הסלולריים של העסק שלכם, ואפשר להזמין היום שירות הקלטות גם עבור המכשירים הללו, כולל ניהול של מאגרי המידע הרגילים . הקלטת שיחות טלפון יכולה להיות עבורכם במקרים רבים כלי אשר יסייע לכם רבות, ועל כן חשוב מאד להכיר את האפשרויות הפתוחות בפניכם לקראת ביצוע ההקלטה ולבצע את הדברים בצורה טובה וחלקה, על מנת שאכן תוכלו ליהנות מהקלטה איכותית וברורה בסופו של יום .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה