יום שישי, 19 באוקטובר 2012

כסא משרדי

המראה והנוחות של כסא משרדי
תמיד כשאתם בוחרים ריהוט חדש, אתם חשים שנוצר קונפליקט בין שני אלמנטים - האלמנט של הנוחות מחד, והאלמנט של העיצוב מאידך. הדבר מקבל משנה תוקף כאשר מדובר על ריהוט משרדי שגם אמור לשקף תדמית מסוימת, אך מצד שני העובדים ואתם עושים בו שימוש מידי יום במשך שעות רבות, ובתוך הקטגוריה של הריהוט המשרדי, עושה רושם שמה שמגלם יותר מכל את הקונפליקט הנ"ל הוא הכיסא המשרדי. בואו ונבדוק איך ניתן לבחור כסא משרדי שיענה לכם על כל הצרכים השונים ובשורה התחתונה ישרת אתכם נאמנה לאורך זמן ובצורה הטובה ביותר שיש כמובן.

הנוחות של הכיסא
ראשית נסביר מדוע כסא משרדי חייב להיות נוח ונעים לשימוש. כשאתם חושבים על כך לעומק, אתם והעובדים עומדים לשבת על כסא משרדי במשך רוב שעות היממה, הרבה יותר משאתם תשבו על הכיסאות או הספות בתוך הבית הפרטי שלכם. לכן, מכיוון שאתם עומדים לשבת רוב שעות היממה על הכיסא, חשוב שהוא יאפשר לכם לקבל יציבה נכונה, תמיכה לכל חלקי הגוף, וימנע אפשרויות של כאבי גב או ידיים.

ומה עם המראה?
מצד שני, גם המראה של כסא משרדי הוא בעל חשיבות. במיוחד הדבר נכון כשזה מגיע לכיסאות המשרדיים של המנהלים. כסא משרדי בחדר המנהל צריך להיות מרשים במיוחד בין אם מישהו יושב עליו ובין אם לאו. כיסאות אלו צריכים להיות בעלי מראה של ציפוי עור, גדולים למדי, ובעלי צבע מבריק    ( לרוב שחור, אף כי יש אפשרויות של גוונים נוספים שמושכים את העין ).

אז מה אפשר לעשות?
מכיוון שאתם רוצים לבחור כסא משרדי שיהיה גם נוח וגם יפה, חשוב מאד שלא תתפשרו בבחירה שלכם. אם יש כיסא שנראה לכם יפה אך לא נוח ובריא לגוף -  מומלץ לוותר עליו. גם במקרה הפוך של כיסא נוח אך שאיננו מרשים אפשר לוותר. יש היום יצרנים שמתמקדים בייצור ושיווק של כיסאות משרדיים שמצטיינים בשני התחומים, כך שכדאי להשקיע ולאתר אותם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה