יום שבת, 15 בספטמבר 2012

מרכזיות טלפונים


כל מה שרציתם לדעת על מרכזיות טלפונים:

האם יש צורך במרכזיות טלפונים לשימוש ביתי? כיצד לבחור בין מרכזיות טלפון הקיימות היום בשוק ? מה חשוב לבדוק בעת שאתם שוקלים רכישה של מרכזיה טלפונית חדשה ואילו חידושים טכנולוגיים מציע עולם הטלפוניה, על כך ברצוננו להרחיב במאמר הבא , על מנת לספק לכם מידע חשוב במידה ואתם עומדים בפני החלטה על רכישת מרכזית טלפון כזו או אחרת.

מהי מרכזייה טלפונית?

מרכזיות טלפונים בנויות ממערכת מודולארית שכוללת את מכשיר המרכזייה, את מכשירי הטלפון, את הנתב וגם ואת התכונות הטכנולוגיות אשר יספקו את שירותי הטלפוניה. מרכזיות טלפון חכמות יספקו גם תמיכה עבור ציוד קצה נוסף בו משתמשים במשרדי החברה כגון פקס, אינטרקום, מחשב וטלפונים ניידים.

מרכזיות טלפונים

כיצד לבחור מרכזיות טלפונים על פי הצרכים שלכם ?

כאשר אינכם שוקלים שדרוג של מרכזיות טלפונים או רכישה של מרכזייה חדשה, חשוב לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים: סוג הטכנולוגיה של קווי חוץ שיכולה להיות דיגיטאלית או אנלוגית, אופי הפעילות של החברה בה תותקן המערכת וגודלה של החברה.

רכישת טכנולוגיות אנלוגיות אינה מומלצת היום, מכיוון שאנו נמצאים בתקופת מהפך שבה מרכזיות טלפונים עוברות לשיטה הדיגיטאלית ונתמכות על ידי מערכות מחשוב מתקדמות. רק מערכות חדישות יספקו את המענה הטכנולוגי הדרוש ויהיו להשקעה הנכונה ביותר לאורך זמן .

מה זה NGN ו- CTI ?

NGN היא רשת שפותחה עבור חברת בזק והיא מספקת אפשרות לגלישה אינטרנטית מהירה ביותר הקיימת היום בישראל וגם את שירותי הטלפון המתקדמים שמבוססים על טכנולוגיית IP. CTI היא מערכת מידע ממוחשבת שמציעות מרכזיות טלפון באמצעות  אפליקציות. מערכת זאת אחראית על הקפצת הנתונים של המתקשר ואפשרות לחיוג ישיר מתוך רשימת אנשי הקשר. בנוסף, מרכזיות טלפון בעלות מערכת CTI יציגו את מצב זמינותם של אנשי הקשר, יאפשרו ביצוע צ'ט בין המשתמשים ובמידת הצורך גם יקליטו את השיחות.

אתם מוזמנים לבדוק את הצרכים שלכם ולרכוש את המרכזיה המתאימה ביותר, וזו אשר מספקת לכם את המענה המושלם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה