יום רביעי, 11 במאי 2016

ארון הזזה - שילוב ארון הזזה בבית ישפר את העיצוב והפונקציונאליות של הנכס



שילוב אמצעי אחסון יעילים ונוחים הינו פרט אשר רובנו שוכחים בעת עיצוב או רכישת ריהוט חדש לבית. למרות זאת חשוב לדעת כי דווקא השקעה בפרט זה, עשויה להניב יתרונות משמעותיים כגון העלאה של ערך הנכס אשר בידינו, ואפילו שיפור גדול באיכות החיים. הסיבה לכך הינה הסיוע של אמצעי אחסון טובים ומתקדמים לשמירה על הסדר והארגון בבית. הנוחות של אחסון הפריטים שברשותנו תוביל אותנו להקפיד יותר על סידור הבית, ותשפר את איכות הניקיון והמגורים רבות. ארון הזזה הינו מוצר מתקדם ביותר, המאפשר אחסון נוח תוך חסכון מקסימאלי בשטח. ארון מסוג זה יאפשר לחסוך שטח פנוי בחדר בשל שיטת הפתיחה והסגירה הייחודית שלו, ועיצובו המודרני יגרום לשילובו בכל אחד מחדרי הבית להפוך מכורח לבונוס למראה העיצובי הכללי.




מהם הפגמים הנפוצים בארון הזזה, וכיצד נוכל להימנע מהם
למרות יתרונותיו הרבים הן בפן העיצובי והן בפן הפונקציונאלי, ארון הזזה אינו מוצר אשר הינו חף מפגמים. למעשה, ישנם מספר פגמים נפוצים בארון הזזה, אשר היכרות עמם מאפשרת לנו לנקוט פעולות מנע מסוימות. הפגמים הנפוצים בארון הזזה כוללים: 

·         יציאת הדלת מהמסילה: מסילת ארון הזזה הינה החלק החשוב ביותר לתנועת דלתות הארון. למעשה הדלתות מוזזות מלמעלה באמצעות מערכת גלגלים, ונעות על גבי מסילת מתכת ייעודית. ירידה של הדלת מהמסילה בשל לחץ הינה פגם נפוץ אשר דורש תיקון.
·         חוסר סימטריה בין הדלתות: חוסר סימטריה או עיוותים בדלתות הארון יכולים להיווצר עקב דחיסת יתר של מוצרים בארון הזזה, וסגירתו בכוח.
ארון הזזה הינו רהיט חשוב ביותר לכל בית
ארון הזזה הינו רהיט הכרחי לכל בית. על ידי תשומת לב מינימאלית והשקעה כספית ניתן למנוע את רוב התקלות בו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה