יום רביעי, 18 במאי 2016

הכרויות לנוער



הצלחה זוגית בגיל הנעורים הינה גורם משפיע ביותר על יציבות מערכות היחסים בהמשך
גיל הנעורים הינו הגיל בוא אנו משתנים במהירות מסחררת, ונאלצים להתמודד עם מספר גדול של משברים ושאלות אשר חלקן ילוו אותנו למשך כל חיינו. אחת מההתמודדויות הקריטיות ביותר בגיל זה, הינה הצורך הפנימי של כל אחד מאיתנו למצוא חן בעיני בני המין השני, ולמצוא זוגיות ואהבה. הצורך הזה הינו משפיע ביותר על דפוס ההתנהגות שלנו בגיל ההתבגרות, ועל הקלות בה נעבור שלב זה של חיינו. מעבר לצורך המידי במציאת בן זוג, מחקרים שונים מראים כי זוגיות איכותית בגילאי העשרה הינה סימן חיובי לניבוי את איכות הקשרים הזוגיים בעתיד, ומהווה תוספת משמעותית לביטחון העצמי שלנו בהמשך.




למרות היתרונות של זוגיות בגיל העשרה, רובנו נתקלים בקשיים למצוא אותה
למרות שישנו צורך פנימי, כמו גם לחץ חברתי לא מבוטל, למצוא אהבה בגילאי העשרה, לרובנו מדובר במשימה על גבול הבלתי אפשרית. הביקורת החברתית הבלתי פוסקת, חוסר הבשלות שלנו, ואפילו הסביבה החברתית הצרה שלא מאפשרת לנו היכרות עם אנשים חדשים, הינם חלק מהקשיים העומדים בפנינו. אתרי הכרויות לנוער מעניקים פתרון לבעיות הללו:
 
·         כמות גדולה של בני נוער להכיר: באתרי הכרויות לנוער תמצאו מגוון אדיר של בני נוער בדיוק כמוכם, המחפשים אהבה וקשר. תוכלו להכיר בשעה אחת יותר בני זוג פוטנציאליים מבשנה שלמה של אירועים חברתיים קטנים.
·         ביטחון עצמי: לרובנו יהיה קל הרבה יותר להתחיל שיחה ברשת מאשר פנים מול פנים, כשאנו נמצאים בביטחון הבית והחדר הפרטי שלנו.
יש להתנהל ברגישות בעת שימוש בשירותי הכרויות לנוער
זכרו כי גם ברשת עליכם לנהוג בכבוד כלפי האדם עמו אתם מדברים. התייחסו בכבוד למחשפי הזוגיות האחרים, כפי שהייתם רוצים שיתייחסו אליכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה