יום רביעי, 11 במאי 2016

לופט בדרום



מדוע בוחרים תושבי המרכז להעביר את אירועיהם ללופטים בדרום הארץ
בשנים האחרונות החל טרנד האירועים בלופטים בדרום לתפוס תאוצה, וכיום רבים שוקלים את העתקת האירועים המתוכננים שלהם הרחק מסביבת מגוריהם. תופעה זו הינה מפתיעה במידה רבה, בשל ריחוקו של הדרום, והתפיסה החברתית לגביו כאזור חסר באטרקציות ושירותים מתקדמים. הסיבה לתופעה כוללת את ההתפתחות המהירה של שירותי אירוח התיירים בדרום, והמחירים האטרקטיביים של שכירת לופט בדרום לעומת שכירת לופט מקביל במרכז. בעלי הלופטים באזור הדרום, אשר נאלצים להתמודד עם תחרות על כמות מעטה של לקוחות, משקיעים רבות בתשתיות הלופט שלהם, ופועלים באינטנסיביות להעניק חווית אירוח מושלמת.




מהם הגורמים המשפיעים על מחירו של לופט בדרום
כאמור, באופן כללי ניתן לומר כי מחירו של לופט בדרום יהיה זול באופן משמעותי מזה של לופט במרכז. אך בעודנו בוחרים את הלופט המתאים ביותר לאירוע שלנו, אנו נהיה עדים למנעד רחב של מחירים. הגורמים המשפיעים על מחירו של לופט בדרום כוללים:
·         מיקום: ערי הדרום נבדלות זו מזו בצורה משמעותית בגודלן, וברמת החיים בהן. עלות הקמת לופט בעיר אחת תהיה שונה בתכלית מעלות הקמתו בעיר אחרת. מיקום קרוב לאתרי ביקוש, כמו גם ריבוי לקוחות פוטנציאלים יעלה כמובן גם הוא את המחיר.
·         עונה: עונת האביב ותחילת הסתיו הינן העונות המבוקשות ביותר לקיום אירועים בלופט בדרום. הקפידו לשכור את הלופט דווקא בעונת החורף או הקיץ על מנת שתוכלו ליהנות ממחיר אטרקטיבי במיוחד.
חשוב מאוד לשכור לופט בדרום לאחר בירור כל הפרטים
הקפידו לבחור את הלופט שלכם רק לאחר בירור כל הפרטים הרלוונטיים. בדקו שהוא מכיל את כל התשתיות הנחוצות לכם, ושבעל המקום מודע לתכנון האירוע ויודע לספק מענה הולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה