יום רביעי, 11 במאי 2016

לופטים מסוגים שונים




לופט הינו שם כולל לחללים פתוחים, רחבי ידיים ולרוב בעלי תקרות גבוהות
לופט הינו בעצם חלל פתוח אשר יכול להיות דירה, אולם או כל מקום אחר. מקור המונח ממבנים תעשייתיים נטושים שמאפייניהם הם השטח הגדול שלהם והתקרה הגבוהה, אשר בארצות הברית הפכו במהרה לפתרון עבור אנשים שרצו להתגורר בערים המרכזיות אך לא יכלו לשלם את שכר הדירה. כיום אנו משתמשים במונח "לופטים" בעיקר בכדי לתאר מקום הניתן להשכרה לשם עריכת מסיבה. 




אז מהם מאפייניהם של לופטים ולמה הם משמשים?
·         סוג המבנה: כאמור, לופטים מתאפיינים בחללים גדולים, רחבי ידיים ובעלי תקרה גבוהה, אשר מחולקים לרוב גם לאזורים קטנים יותר. הלופטים המקוריים היו בעצם מפעלים נטושים, בעליי חללים גדולים ביותר, וכאשר החלו לבנות לופטים בצורה מכוונת שמרו על המראה התעשייתי והגדול, ולכן ניתן למצוא ברוב הלופטים גם רצפות בטון ומעקות מתכתיים אשר מעצימים את התחושה התעשייתית במקום. 

·         מטרות השימוש בלופטים: לופטים משמשים למטרות שונות, כאשר העיקריות ביניהן הינן מגורים ועריכת מסיבות. כאשר מדובר במגורים בלופט, ניתן לראות מגורים של כמות גדולה של אנשים או עיצוב לופט בצורה מודרנית וייחודית לשם יצירת חלל יוצא דופן מבחינה עיצובית. שכירת לופטים למטרות עריכת מסיבות הינה יעילה ביותר, בשל החללים הפתוחים הגדולים בלופטים אשר יוצרים חללים גדולים ביותר לריקודים, ויכולים להכיל כמות גדולה של אנשים. 

·         יתרונות השימוש בלופט: היתרון הבולט ביותר בלופטים הינו הגודל שלהם, אשר מאפשר שימוש מגוון ביותר בהם. כיום מקובל לשכור לופטים מבעליהם ולא לרכוש או לבנות לופטים חדשים, היות והשימוש בהם לרוב זמני ואין צורך בהם לאורך זמן. 

לופטים משמשים אותנו לשם מטרות רבות ומגוונות
בין אם ברצונכם לערוך מסיבה גדולה או להתגורר בשטח ייחודי, לופטים יכולים לענות על הצרכים שלכם, ולספק לכם את החלל הגדול והמרחבים הדרושים עבורכם.  
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה