יום רביעי, 11 במאי 2016

לופט באשדוד למסיבה



תנופת הבניה באשדוד יצרה מגוון של הזדמנויות נדלניות
משבר הדיור אשר פקד את המדינה בשנים האחרונות, גרר פרץ פתאומי של בנייה במגוון אזורי ביקוש בארץ. בשל המחסור היחסי במקום בערי המרכז הגדולות, נדדו פרויקטים רבים לערים פריפריאליות יחסית כמו אשדוד. כך, הפכה אשדוד להזדמנות נדלנית מבוקשת עבור כל המבקש להשקיע או לשכור דירה או לופט באשדוד.




מהם הסוגים השונים של דירות לופט באשדוד  
עליית מחירי הדיור, יצרה שוק ענף של שכירויות דירות מסוגים רבים ושונים. השפה המקצועית המשמשת לצורך המסחר ושכירת הדירות, עשויה לבלבל פעמים רבות שוכר לופט באשדוד אשר לא הוכן כראוי. להלן מספר מושגים מרכזיים המתייחסים לגודל וצורת הלופטים: 

·         לופט רגיל – הלופט הפופולארי ביותר. כולל חלל בגובה 4.5 מטרים עד 7 מטרים, המאפשר לכל דייר לסדר את דירתו באופן חופשי לחלוטין. לרוב יהיו בלופט, גם מרפסות בגודל ממוצע של כ-60 מ"ר וחללים מרווחים. לופט רגיל יכיל לרוב בין חדר אחד לשבעה.
·         פלאט לופטדירה עם תיקרה בגובה 4.5 מטרים. גם הוא כולל לרוב מרפסת ממוצעת בשטח של כ-60 מ"ר, כשהיא תהיה באותו מפלס של שאר הנכס. הדירה מושכרת ללא חלוקה פנימית, והשטח רחב הידיים ניתן לעיצוב על ידי הרוכש באופן עצמאי וחופשי לחלוטין.
·         דאבל לופטלופט בגובה של 6-7 מטרים. ניתן לתכנן את חלקו בגובה מלא ולהוסיף בחלקו קומה בגובה 3.5 מטרים, כלומר לחלק לשני מפלסים כאשר החדרים בדרך כלל במפלס העליון. 

כל עסקה הכוללת שכירת לופט או קנייה מחייבת סיוע ממומחים
עסקאות נדלן באשדוד הינם תחום רותח, המחייב אותנו להכיר את השוק על בוריו. כדאי מאוד להיוועץ עם מומחים בתחום, ולהגיע למעמד החתימה עם ידע מספק על השוק ומאפייניו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה