יום רביעי, 18 במאי 2016

כיצד לבחור השכרת קרוואנים?



משפחות רבות בוחרות לטייל עם קרוואן בחופשה המשפחתית. זהו טרנד אשר צובר תאוצה עם השנים. מדובר בחלופה זולה להשכרת חדרים בבתי הארחה או בתי מלון. בנוסף, הקרוואן מאפשר לכם להיות ספונטנים מבחינת יעדי הטיול ואפילו במהלך יום הטיול עצמו. עם הקרוואן תוכלו לעצור מתי שתרצו, כאשר כל הציוד שלכם יחד איתכם. הקרוואן הוא אפשרות טובה לטיול עם ילדים קטנים, אשר לבטח ייהנו מהחוויה המיוחדת. רוב המשפחות לא מחזיקות ברשותן קרוואן, מן הסתם, אלא משכירות קרוואן מסוכנויות להשכרת קרוואנים. סוכנויות של השכרת קרוואנים פרושות ברחבי הארץ, ומציעות דגמים שונים של קרוואנים. כאן מגיע השאלה הגדולה – כיצד לבחור את הקרוואן? 

טיפים לבחירת הקרוואן המתאים:
1.      תכננו את הטיול מראש – הגיעו לסוכנות להשכרת קרוואנים זמן מה לפני הטיול, כאשר אתם יודעים בגדול מה תעשו. חשבו מראש כמה אנשים ישתתפו בטיול, כמה ימים יארך הטיול, איפה אתם מתכננים לטייל וכדומה. בהגיעכם לסוכנות להשכרת קרוואנים בקשו להתייעץ גם גורם מומחה. הסבירו לו מה הצרכים שלכם ומה אתם מתכננים לטיול. הוא ידע כיצד להכווין אתכם לדגמי הקרוואנים המתאימים.



2.      קרוואן נגרר או אוטוקרוואן – הסוכנויות להשכרת קרוואנים מציעות שני סוגים עיקריים של קרוואנים. הקרוואן הנגרר הוא בעצם קרוואן על גלגלים, אשר מתחבר לרכב באמצעות וו גרירה. במקרה הזה נדרש כמובן רכב בעל וו גרירה, אשר מתאים לגרירה של גוף כמו הקרוואן. האפשרות השניה היא אוטוקרוואן, כאשר מדובר בקרוואן אשר משמש גם כאוטו. אם ברשותכם רכב פרטי אשר לא מתאים לגרירה, מוטב לבחור באוטוקרוואן. יש לציין כי סוכנויות להשכרת קרוואנים יציעו לרוב גם שירות השכרת רכבים לגרירת הקרוואן.

3.      גודל הקרוואן – התאימו את גודל הקרוואן לכמות האנשים אשר עתידה להשתתף בטיול. בעיקר במקרים בהם בוחרים באוטוקרוואן. הקפידו למצוא קרוואן בו יהיה לכם נוח לבלות שעות ארוכות.

אז תתחילו לתכנן את החופשה המשפחתית הבאה, וגשו במהרה לסוכנות הקרובה להשכרת קרוואנים. טיול נעים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה