יום רביעי, 11 במאי 2016

כל מה שרציתם לדעת על קרוואן להשכרה



מעוניינים בקרוואן להשכרה? רוצים לשדרג את הטיול שלכם? הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת
קרוואן להשכרה יכול לשדרג כל טיול, בין אם הוא ארוך או קצר, לזוג או למשפחה, ולכן אנשים רבים בוחרים להשכיר קרוואן ולצאת לטייל בדרך זו בארץ. כאשר ניגשים לבחירת קרוואן להשכרה, ישנן כמה שאלות נפוצות שכולם שואלים, וכדאי שלכם יהיו התשובות עליהן.
אז מה כדאי לדעת לפני שבוחרים קרוואן להשכרה?
·         סוגי הקרוואנים: כיום ניתן למצוא קרוואן להשכרה מכל סוג שנרצה, כאשר נהוג לחלק את הסוגים השונים לשתי קבוצות עיקריות- עם או בלי וו גרירה. קרוואנים המצריכים וו גרירה הינם הקרוואנים הנפוצים ביותר בארץ, והם מתחברים לרכב בעל וו גרירה, כאשר במידה ואין ברשותכם רכב כזה תיאלצו לשכור גם ציוד גרירה מתאים. קרוואנים ללא וו גרירה הינם קרוואנים אשר מתפקדים גם כרכב, והם יותר נדירים ולרוב גדולים מאוד. 

·         גודל הקרוואנים: קרוואנים מגיעים במגוון רחב של גדלים, החל מקרוואן ליחיד אשר ניתן לחבר לאופניים וכלה בקרוואנים גדולים אשר יכולים להכיל משפחה שלמה, עליכם רק להתאים את הקרוואן למספר הנפשות המטיילות.
·         סוג הרישיון: לא נדרש רישיון מיוחד לשם נהיגה עם רוב הקרוואנים ברחבי הארץ, אולם רוב החברות מחייבות שמיעת תדריך בטחוני וכן למידת תפעול הקרוואן בטרם תחילת הנסיעה.
·         כיצד לבחור קרוואן להשכרה: כאשר אנחנו ניגשים לבחירת קרוואן להשכרה, עלינו לענות על ארבע שאלות מרכזיות- האם יש לנו את הציוד הנדרש לשם גרירתו? כמה אנשים עתידים להשתתף בטיול? מה אורך הטיול? ומה מסלול הטיול? לאחר שבידינו התשובות לארבע השאלות הללו נוכל לגשת ולבחור קרוואן להשכרה אשר יענה על כל הצרכים שנובעים מהן.
עכשיו כשבידכם התשובות לשאלות החשובות בנוגע לקרוואן להשכרה, כל שעליכם לעשות הוא לבחור את הקרוואן המתאים עבורכם ולהתחיל לטייל בדרך שונה ומהנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה