יום שלישי, 8 בנובמבר 2016

קהל יעד ומידע כללי על לופטים בנתניה



לופטים בנתניה עומדים בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות והם מתאימים לקהל יעד מגוון. אפשר להגיע ללופטים לבד, עם בני זוג או עם קבוצה מוזמנת מראש של אורחים חשובים. 

לופטים מיועדים לאירוח כל סוגי המסיבות, אך יש מקומות ייעודיים למסיבות יום הולדת, מסיבות רווקים ורווקות ומסיבות גיוס ושחרור. בנוסף, חלק מהלופטים בנתניה מתאימים רק לאירועים עסקיים של ועדי עובדים, ימי גיבוש, הרמת כוסית, השקת מוצר אקסלוסיבית וכן הלאה.

כדאי לבדוק האם קיימת הגבלת מוזמנים ללופטים בנתניה ולברר באותה הזדמנות גם על הגבלת רעש. לופטים שנמצאים בקרבת שכונות מגורים מוגבלים להשמעת מוזיקה עד חצות, למעט חגים ואירועים מיוחדים כמו יום העצמאות. כמו כן, המידע הכללי על לופטים בנתניה אמור להתייחס לעיצוב, למפרט ולתכולה.



מה כוללת תכולת לופטים בנתניה?
התכולה משתנה לפי סוג הלופט וקהל היעד שלו. יש הבדלים גדולים למשל בין לופטים בנתניה עם חדרי שינה מפנקים ומטבחון, לבין לופטים למסיבות שבהם אין חדרי שינה אלא רק דגש על בר משקאות, עמדת תקליטן, ג'קוזי, מערכת הגברה ותאורה ועוד. קיימים גם לופטים עם שולחנות פוקר וסנוקר, קונסולות משחקים ושולחנות אוכל חגיגיים שמסוגלים לארח עשרות אנשים בעת ובעונה אחת.

התפקיד שלכם הוא לקבל כמה שיותר מידע כללי על לופטים בנתניה. את המידע תוכלו לאסוף באמצעות אתר האינטרנט של הלופט, או על בסיס המלצות של חברים ובני משפחה. רצוי גם לראות תמונות של הלופט ולנסות להגיע אליו כדי לקבל סיור אישי. לאורך הסיור תוכלו להתרשם מרמת העיצוב של הלופט, מהתחזוקה והניקיון. בנוסף, בדקו האם יש חנייה ייעודית והאם צפויות בעיות מסוימות מבחינת שעות הכניסה והיציאה של האורחים והמוזמנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה