יום שלישי, 8 בנובמבר 2016

כיצד ניתן להשיג מימון לרכב חדש?



מי שרוצה לקנות רכב חדש ולא יכול להעמיד את ההון העצמי הנדרש לביצוע העסקה ישירות מול היבואן עשוי להתעניין באפשרויות מימון חיצוניות. האפשרות הנפוצה היא הלוואה מהבנק, שמתאפיינת בתנאים נוחים וריבית נמוכה. 

מצד שני, היקף ההלוואה שניתן לקחת מהבנק וגם רמת הגמישות הם סובייקטיביים לחלוטין. תנאי ההלוואה נגזרים מתוך היסטוריית האשראי ויש לקוחות שעבורם זו אופציה לא אטרקטיבית. מעבר לכך, חלק מהבנקים מחייבים העמדת ערבים ובטחונות טרם נטילת הלוואה.

אפשרות אחרת היא מימון לרכב חדש באמצעות חברה פרטית. זו למעשה הלוואה חוץ בנקאית שניתנת על ידי חברה שמתמחה בכך. חברת מימון לרכב חדש מספקת גמישות, היא מאפשרת ללקוח להתאים את פריסת התשלומים לדרישות שלו והיא במקביל גם שומרת על מסגרת האשראי בבנק. בנוסף, אין צורך בהעמדת ערבים ובטחונות וההלוואה מאושרת בהליך מהיר, בטוח, אמין ודיסקרטי.

מהו מימון לרכב חדש באמצעות ליסינג?
ליסינג מימוני הוא מסלול שבו לקוחות פרטיים יכולים ליהנות מהיתרונות של רכב חדש. הליסינג מתבצע במספר שלבים והוא כולל מגוון רחב של רכבים. 




בשלב הראשון הלקוח נדרש לשלם מקדמה שעומדת בממוצע על שליש מערך הרכב. בשלב השני הוא משלם את יתרת הסכום, אך בפריסה לתשלומים חודשיים שעולים בקנה אחד עם מסגרת התקציב שהוא מגדיר. בשלב השלישי ובתום התקופה שעומדת בדרך כלל על 3 שנים הלקוח יכול להחליט האם להשלים את יתרת הסכום, או להחליף לרכב אחר ולהתחיל את המסלול מחדש.

החיסרון של מימון לרכב חדש באמצעות ליסינג הוא הבעלות. הרכב נרשם במסמכים כיד שנייה ולכן צפוי לספוג ירידת ערך משמעותית. זהו חיסרון שלא קיים בשאר האופציות למימון והוא עלול להתריע חלק מהלקוחות הפרטיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה