יום ראשון, 13 בנובמבר 2016

לוטודיל



טיפים ועצות להצטרפות למועדון החברים של לוטודיל

חברי מועדון לוטודיל משפרים משמעותית את סיכויי הזכייה שלהם בהגרלות השונות של מפעל הפיס. מי שעדיין מתלבט לגבי הצטרפות למועדון ורוצה להמשיך למלא בעצמו את הטפסים צריך להביא בחשבון מספר שיקולי  מפתח. ראשית, יש לזכור שחברת לוטודיל עצמה לא עוסקת בהגרלות ולכן היא פועלת באופן שקוף, אמין ומקצועי לחלוטין. היא משקפת רק את רצון הלקוחות ומעמידה לרשותם צי שלם של מומחים.

שנית, לאורך השנים הוכיח מועדון החברים של לוטודיל את האיכות והייחודיות שלו. זהו אחד ממועדוני החברים הותיקים בארץ והוא גם פונה לקהל יעד מגוון. באמצעות הצטרפות למסלול מחומש המזל אפשר לקחת חלק בחבילת הגרלות מגוונת. חבילה כזו כוללת בין היתר הגרלות קבוצתיות ואישיות ואת ההגרלות הבולטות של דיל אישי קבוע, דיל 11 קבוצתי, דיל חזק קבוצתי, דיל רב צ'אנס קבוצתי ודיל 777 קבוצתי.

מה ההבדל בין שליחת טפסים בתור אדם פרטי לבין השתתפות בהגרלות דרך לוטודיל?

חברת לוטודיל אינה קשורה בשום צורה למפעל הפיס ומתמחה כאמור רק במשלוחי טפסי הלוטו עבור המשתתפים. החברה פועלת על פי התכניות של מפעל הפיס כפי שהן מתפרסמות ברשומות ובאמצעי התקשורת, אך היתרון האמיתי שלה הוא בניצול הכוח של הקבוצה.

הצטרפות למועדון שללוטודיל היא הצעד הראשון בדרך להגשמת החלום. ההבדל בין שליחת טפסים בתור אדם פרטי לבין השתתפות בהגרלות דרך החברה ברורה לכל מי שמכיר את התחום מקרוב. אם למשל בעבר ניתן היה להשתתף רק במספר הגרלות מוגבל, הרי שעם לוטודיל ההשתתפות היא גם כיחיד וגם כחלק מקבוצה. זה מה שמסייע לחברי המועדון של לוטודיל להשתתף ב-278 הגרלות מדי חודש ובמחיר אטרקטיבי של 195 שקלים בלבד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה