יום שני, 7 בנובמבר 2016

סלונים מעוצבים



סלונים מעוצבים לסגנונות שונים
הסגנון שבו בוחרים לעצב את חלל הפנים צריך להתאים לרהיטים שנמצאים בתוכו. כך למשל, בחירת סלונים מעוצבים לסגנון עיצוב כפרי שונה לחלוטין מהסלונים שיתאימו לסגנון עיצוב מודרני. יש להביא בחשבון את ההשפעה של סגנון העיצוב על הרהיטים, את האופן שבו ניתן להדגיש אלמנטים דקורטיביים מסוימים בתוך חלל הפנים ואת ההמלצות של אנשי המקצוע.

סגנון עיצוב כפרי דורש סלונים מעץ. יש דגמים שבהם השלדה של סלונים מעוצבים מיוצרת מעץ או מתכת, אך האלמנט הבולט צריך להיות פשוט יותר. סלונים מעץ מתאימים לסגנון עיצוב כפרי כי הם משדרים חום ומשפחתיות. אפשר לשלב סלונים בעיצוב כזה כמעט בכל בית פרטי או דירה שכורה, אך הם פחות מתאימים עבור חדרי ישיבות ומשרדים.

לעומת זאת, סגנון העיצוב המודרני נחשב מושלם עבור חללי עבודה. סלונים מעוצבים לפינות ישיבה במשרדים וחנויות צריכים להיות בגוונים כהים, אחידים ובולטים. אפשר לשלב בין הצבעים החדים של סגנון העיצוב המודרני, לבין עיצוב של חלונות בפרופיל אלומיניום, עם זכוכית וכן הלאה.

איך מזהים את ההבדלים בין סגנונות עיצוב?

רוב האנשים מתקשים לזהות את ההבדלים בין סגנונות עיצוב מסוימים. הקושי הזה עשוי לבוא לידי ביטוי גם בבחירת סלונים, כי לא תמיד ניתן לראות מאפיינים שונים של דגמים מובילים. מצד שני, תמיד אפשר ורצוי להתייעץ עם אנשי מקצוע. מעצבי פנים לדוגמא יכולים ללוות את הלקוח מהרגע הראשון, להגיע איתו לאולמות התצוגה או לשלוח לו המלצות על סלונים מעוצבים ברמה הגבוהה ביותר.

לסיכום, אין ספק לגבי חשיבות הסלון עבור עיצוב הבית. מומלץ לבחור סלונים מעוצבים על מנת לשדרג את המראה הסטנדרטי של חלל הפנים, אך במקביל גם להתאים אותם לשאר האלמנטים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה