יום שני, 28 בינואר 2013

טיולים מאורגנים לדרום אמריקה



טיולים מאורגנים לדרום אמריקה או טיולים עצמאיים? איזו שאלה

כבר כמה שנים, שאנשי העולם המערבי מגלים עניין הולך וגובר בחצי השני של יבשת ארצות הברית, הלא היא יבשת דרום אמריקה – ולא בכדי. בטח כאשר דרום אמריקה הינה הניגוד המושלם לכל מדינה ויעד תיירותי אחר. יחד עם זאת, בניגוד למדינות ויעדים אחרים אשר אליהם אפשר להגיע כלאחר יד וליהנות ללא כל תכנון, ניתן להגיע וליהנות מדרום אמריקה רק במסגרת של טיולים מאורגנים לדרום אמריקה להנאה בלתי נשכחת.

טיולים מאורגנים לדרום אמריקה – 'עושים' סדר וארגון ביבשת

על מנת להבין מדוע טיולים מאורגנים לדרום אמריקה הינם הטיולים היחידים אשר ביכולתם 'ללכוד' את הרוח, הקצב וה'וויב' של דרום אמריקה, יש לדעת את כל הנתונים התיירותיים – טכניים הבאים: ממוקמת בחצי השני של כדור הארץ / מאופיינת בשטח של כמעט 20 מיליארד ק"מ / מכילה אוכלוסייה של כמעט 400 מיליון בני אדם / מאופיינת בתנאי אקלים רבים ומגוונים, תנאי שטח וטופוגרפיה ייחודיים ועוד. במילים אחרות, אך ורק טיולים מאורגנים לדרום אמריקה 'עושים' בסדר וארגון ביבשת.



טיולים מאורגנים לדרום אמריקה רלוונטיים לכל המדינות ה'דרום אמריקאיות'

בנוסף, יבשת דרום אמריקה 'מורכבת' ממעל 12 מדינות. כל אחת מהן שונה בעליל מן השנייה בכל היבט ובכל מובן. לכן, הקטגוריה של טיולים מאורגנים לדרום אמריקה מציעה טיולים מאורגנים לדרום אמריקה בהתאם ולפי 'רוח' המדינה. למען המחשה, ישנם טיולים מאורגנים 'קלאסיים' לברזיל ולארגנטינה, טיולים מאורגנים ל'דרום העמוק' ולמדינות פרו וונצואלה ועוד. בנוסף, ישנם טיולים מאורגנים לדרום אמריקה אשר 'חוקרים' את טריטוריות ואיי דרום אמריקה ועוד.

טיולים מאורגנים לדרום אמריקה – עדיפים פי כמה וכמה על פני עצמאיים

קיימים אינספור סיפורים ועדויות של טיילים ותיירים אשר פנטזיית דרום אמריקה שלהם הסתיימה בחלום בלהות. לעומת זאת, טיילים ותיירים אשר הגיעו לאחת ממדינות דרום אמריקה במסגרת של טיולים מאורגנים לדרום אמריקה כאלה או אחרים, מספרים על טיול אשר כל כולו גן עדן עלי אדמות. לכן, הטיולים המאורגנים לדרום אמריקה הינם עדיפים פי כמה וכמה על פני אלו העצמאיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה