יום ראשון, 27 בינואר 2013

על לימודי שוק ההון איכותיים ומומלצים



במהלך השנים האחרונות, קטגוריית ההשכלה של לימודי שוק ההון 'זוכה' לביקוש פשוט מטאורי, ביקוש אשר בא לידי ביטוי בנרשמים רבים, מסגרות לימודים רבות ואין ספור מסלולים של לימודים. התחום הכל כך מרתק ורב גוני הזה מביא אליו עוד ועוד אנשים אשר מעוניינים להתמקצע וללמוד את הדברים בצורה האיכותית ביותר שיש. יחד עם זאת, עצם העובדה של ריבוי מסלולי הלימודים מקשה עד מאוד על הנרשמים מבחינת בחירה והחלטה אודות זהות הלימודים אשר מעניינים אותם. על כן, במאמר זה נספר ונמליץ על לימודי שוק ההון איכותיים ומומלצים וזאת על מנת לעזור בבחירה ובהחלטה הנכונה עבורכם להמשך הדרך.

ניתוח טכני – לימודי שוק ההון חשובים ומניבים ביותר
לימודי שוק ההון של ניתוח טכני הם, קודם כל, לימודים אשר מלמדים את התלמידים שלהם 'ליצור' שיטה של מסחר טכני בשוק ההון. בהתאם, לימודי ניתוח טכני מלמדים כל מה שצריך לדעת אודות ניתוח של מניות, מדדים, סחורות, מטבעות ועוד – למעשה, כל מה שחשוב ומהותי מבחינת מסחר בשוק ההון. בנוסף, לימודי שוק ההון אלו מלמדים ניתוח טכני של עובדות ונתונים אשר מונעים הפסדים מבעוד מועד, בנייה של אסטרטגיית מסחר ש'עובדת' ועוד.


ניתוח חברות – לימודי שוק ההון מתבקשים ביותר
כל תהליך עבודה, מלאכה ומסחר בשוק ההון נוגע ברמה ישירה או עקיפה לפועלן ומצבן של חברות אשר נסחרות בשוק ההון. באופן מובן ביותר, כל חברה מאופיינת במצב פיננסי כזה או אחר, לטוב ולרע. במילים אחרות, כל סוחר בשוק ההון חייב לדעת כיצד 'לנתח' חברות מבחינת נתונים וביצועים. זוהי גם המטרה הראשית של לימודי שוק ההון של ניתוח חברות, לימודי שוק ההון אשר מלמדים כיצד לחזות פשיטות רגל, להעריך שווי ועוד.

מעו"ף למתקדמים – לימודי שוק ההון איכותיים ומומלצים נוספים
לימודי שוק ההון של מעו"ף למתקדמים מלמדים כיצד לסחור באופציות ונגזרים (מלאכה אשר שמורה בעיקר לסוחרי שוק ההון מתקדמים), כיצד להעריך אופציות ואסטרטגיות מסחר – ולמעשה, כיצד לבצע מסחר רב – תחומי, יסודי, כולל וכמעט חסר סיכון ועוד.

תגובה 1:

  1. תודה על המידע.
    לפי דעתי כל התחום של לימודים פיננסים הוא תחום שהולך להתקדם מאוד בעתיד הקרוב והרבה אנשים מתחילים להתעניין על מנת ללמוד להשקיע לבד את כספם בשוק ההון.
    כיום גם הרבה אנשים לא רוצים ללמוד לתואר ראשון ותואר שני מפני שתארים באוניברסיטה לא מתמקדים בתחום אחד אלא מתפרסים לתחומים רבים.
    לימודים פיננסים מתמקדמים בתחום אחד, לכן אנשים רבים יעדיפו ללכת ללימודים פיננסים. אני ממליץ בחום ללכת ולבחור ב מכללת אורין שפלטר שבה תקבלו את המרצים והחומר הלימודי הטוב ביותר בתחום.

    השבמחק