יום ראשון, 27 בינואר 2013

מדוע נדרשת לכם מרכזיה לעסקים?



אם אתם מקימים עסק כזה או אחר בכל תחום שהוא או לחילופין החלטתם להרחיב עסק קיים שלכם, כנראה שהגעתם לכאן משום שאתם צריכים מרכזיה לעסקים שלכם. כיום, המרכזיה הפכה להיות רכיב חשוב ביותר בלעדיו כמעט אף סוג של עסק לא יכול להתקיים. אפשר למצוא היום מרכזיה לעסקים במשרדים במקצועות החופשיים, במוקדי שירות שונים כאלה ואחרים, במוקדים של תמיכה טכנית, ובעוד ועוד עסקים וארגונים מסוגים שונים. אבל מה בעצם המרכזיה עושה עבור העסק שלכם?

התפקיד החשוב של המרכזיה בעסק שלכם
מה שעושה מרכזיה לעסקים זה בעצם לרכז את כל פעילות התקשורת של העסק שלכם במקום אחד. כיום, בית עסק כמעט בכל תחום נדרש לא רק לקו טלפון אחד - סביר להניח שיש לו כמה וכמה קווים, ולעתים מדובר אף על עשרות קווים שונים. אבל במקום להתקין המון קווי טלפון נפרדים, פשוט מתקינים מרכזיה לעסקים. המרכזיה מאפשרת בעצם ליצור דרך מספר טלפון אחד, מספר שלוחות שונות שאליהן המרכזיה יכולה להפנות.

 
חשוב ומתאימה גם לשיחות נכנסות
מעבר לכך, מרכזיה לעסקים גם עוזרת לבצע ניטור מוצלח יותר של השיחות אשר יוצאות מתוך העסק שלכם. אתם תוכלו לקבוע לאיזה טלפונים בתוך העסק יש שיחות יוצאות, ולאיזה אין. מעבר לכך, מרכזיה לעסקים תאפשר לכם לבצע מעקב אחרי השיחות של כל השלוחות, לנתב שיחות נכנסות לשלוחות אשר הן פנויות באופן ידני או באופן אוטומטי, ולבצע עוד מספר גבוה מאד של פעולות מתקדמות. יש אפשרות גם לחבר בין המרכזיה לבין תכונות שונות ואף שירותים של CRM של טיפול ומתן שירות בלקוחות ופתיחת תקלות בכל עת וצורך.

קיימות שיטות שונות של התקנה
חשוב לדעת, כי כיום, אפשר להתקין שני סוגי מרכזיות - מרכזיה אנלוגית ומרכזיה דיגיטלית. מרכזיה לעסקים בעלת תשתית אנלוגית, מתאימה לעסקים אשר יש להם מספר קטן יחסית של שלוחות. לעומת זאת, אם יש לכם יותר מ - 15 שלוחות שונות, מומלץ בחום לעשות שימוש בתשתית דיגיטלית, אשר יודעת לעמוד בעומסים גבוהים יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה