יום שלישי, 1 בינואר 2013

פתיחת מזל



פתיחת מזל – למה לי לפתוח את המזל?

רבים מאיתנו מרגישים חסומים במהלך חיינו. החסימה יכולה לבוא לידי ביטוי במגוון תחומים: בתחום הזוגיות ומציאת האהבה למשל, אנו עשויים לחוש כי איננו מוצאים בן זוג מתאים או לחילופין אנו עשויים למצוא את עצמנו במערכת זוגית אשר אינה מיטיבה עימנו. תחומים נוספים בהם ניתן לחוש חסימה עשויים להיות בעיות פריון. לדוגמא -  בעיה להיכנס להיריון, בעיות במציאת פרנסה או חוסר תחושת סיפוק בעבודה בה אנו עוסקים, כישלונות במבחנים, בריאות לקויה, תחושת דיכאון ועוד. במקרים אלו עשויה פתיחת מזל באמצעות מיסטיקן לעזור לנו ולהביא שמחה וברכה לחיינו.   
מה יבקש המיסטיקן לדעת עלי?

 במהלך התהליך אשר מופיע בסודות הקבלה המעשית, יבקש המיסטיקן לדעת את תאריך הלידה שלכם, את שמכם ולעיתים ישתמש במיסטיקן בעוד אמצעים. השם הפרטי וכן תאריך הלידה של האדם, מכילים את תכונות אופיו, ביניהם: חולשותיו, חזקותיו, יכולותיו ועוד. המיסטיקן יוכל לגלות לנו מהן הסיבות לעיכובים בחיינו ומדוע איננו מצליחים להשיג את האושר והשפע הרצוי. בעזרת הידע נוכל לעזור לעצמנו לשנות את המצב.

באילו אמצעים ישתמש המיסטיקן?

 המיסטיקן ייעזר בקמעות שונים, תפילות משפטים בעלי כוחות, סגולות ועוד. נוסף על כך, במידה וימצא המיסטיקן בעייתיות בשמכם  מכיוון שצירוף האותיות גורם לחסימה בחייכם, ייתכן  והוא ימליץ לכם לשנות את שמכם. כל אלו הינן דרכים אשר עשויות לעזור למזל להגיע אל חייכם.

במה יוכל התהליך לתרום לי?

פתיחת מזל עשוי לעזור לכם לרפא את גופכם ואת נפשכם. תוכלו להמשיל את פתיחת המזל לגבס אשר מניחים על רגלו של פצוע. בעזרת פתיחת מזל תוכלו לשקם את גופכם ואת כל החסימות אשר מונעות מכם להשיג את מבוקשכם. לאחר פתיחת המזל תוכלו למשוך את כוחות היקום ולהחזיר לעצמכם את השפע, השמחה, הבריאות, האהבה וההצלחה . במידה ואתם חשים כי חייכם אינם זזים בקצב הרצוי לכם, רצוי שתפעלו בהתאם ותעזרו לעצמכם למשוך את המזל בעזרת אנשי מקצוע אשר בקיאים ומבינים בצורה עמוקה ויסודית את הדרכים הקיימות.  בעזרת פתיחת מזל תוכלו להשפיע על גורלכם, להסיר קללות וכישופים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה