יום ראשון, 27 בינואר 2013

איפור כלות




כיצד איפור כלות שונה מאיפור רגיל?
יש הרבה מאד הכנות חשובות וגדולות לקראת כל אירוע של חתונה באשר הוא, ויש ליהערך מבעוד מועד ולשכור את השירותים של הספקים השונים הטובים ביותר עבור כל תחום ותחום נדרש לצורך הפקת אירוע מוצלח ואיכותי ביותר. את בוודאי יודעת בתור כלה עתידית, כי ההשפעה של איפור כלות על המראה שלך היא עצומה. בחתונה שלך, כל המבטים יהיו לכיוונך, ולכן הפנים שלך יהיו חשופות כמעט בכל רגע נתון. עם זאת, חשוב מאד להבין כי איפור כלות הוא לא עוד איפור רגיל שבא קצת להסתיר חלקים שונים ולהדגיש אחרים. מדובר היום על סגנון שונה לחלוטין מהאיפור היומיומי הרגיל.

חומרים עמידים יותר
קודם כל, איפור כלות מוצלח הוא איפור איכותי. כשאת שמה איפור ביומיום, את מוכנה לקחת בחשבון שהוא קצת ימרח או ירד ככל שהיום יתקדם. לעומת זאת, במקרה של איפור כלות הדבר לא בא בחשבון. האיפור צריך להיות הרבה יותר עמיד, ולקחת בחשבון גם מצבים של הזעה או דמעות (בכל זאת, זה יום מאד מרגש) והאיפור בכל זאת יישאר שלם לחלוטין לכל אורך החתונה.

איפור לכל הפנים
כמו כן, כמעט תמיד, איפור כלות יהיה כולל ויתבצע על כלל האזורים בפנים שלך. שימי לב! זה לא אומר שהכרח שאת חייבת לבחור איפור כלות שיהיה בולט במיוחד. איפור כולל אין משמעותו בולט. המשמעות היא שהמאפרת תעבוד על כל חלק בפנים שלך - שפתיים, לחיים, עיניים, וכיו"ב. עם זאת, האיפור עצמו כמובן יכול להיות גם בסגנון עדין במיוחד. הכל בהתאם להעדפה האישית שלך.

תעשי מה שאת אוהבת
חשוב מאד להבין, כי איפור כלות לא צריך להיות בסגנון אחד בלבד. נכון שישנם סגנונות נפוצים יותר או פחות, אבל כאן נקודת הדמיון לאיפור היומיומי, היא שתבחרי רק את סגנון האיפור שאיתו את מרגישה בנוח. אם ביומיום את הולכת עם איפור בולט - אפשר לבחור בסגנון זהה גם בחתונה. אם הקו שלך הוא יותר עדין ומינימלי - גם זה מקובל לקראת החתונה שלך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה